مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر باشگاهی در مورد استفاده حریفش از بازیکن محروم اعتراض دارد باید به کمیته انضباطی شکایت کند.

حسین عبداللهی در مورد شائبه سه اخطاره بودن سعید دقیقی در دیدار با پرسپولیس گفت: اگر باشگاهی معترض است که حریفش از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده باید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و تاریخ مسابقه و نام بازیکن را اعلام کند و مستنداتش را ارائه بدهد. ما از مبادی ذی ربط استعلام می‌گیریم زیرا صرف شکایت تنها دلیل بر محق بودن اعتراض نیست.

وی در مورد اینکه کمیته انضباطی کارت‌ زردهای بازیکنان را از چه مبادی استعلام می‌کند گفت: از کمیته داوران، ناظران مسابقه‌ها استعلام می‌گیریم.

عبداللهی در مورد اینکه امکان پاک کردن کارت زرد بازیکنی وجود دارد یا نه گفت: امروزه این کار بسیار بسیار دشوار است به ویژه اینکه وسایل ضبط تصاویر به وفور وجود دارد و بازی‌ها نیز از شبکه استانی پخش مستقیم می‌شود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد تعویض شماره سعید دقیقی در طول این فصل گفت: باشگاه موظف است شماره بازیکنان را در ابتدای فصل به سازمان لیگ ارائه کند و بازیکن هم نمی‌تواند در جریان مسابقات بدون مجوز مسئولان مربوطه شماره‌اش را تغییر بدهد زیرا این مسئله تخلف است.

عبداللهی در مورد شکایت دایی از مایلی‌کهن گفت: دایی از مایلی‌کهن به دادسرای عمومی شکایت و مسئله جنبه کیفری پیدا کرده بنابراین کمیته انضباطی به این پرونده ورود نمی‌کند. در حال حاضر دادسرا عمومی مسئول رسیدگی به این پرونده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)