پرسپولیس نیوز : اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز (یکشنبه) اتفاقات دربی ۸۰ و گزارش ناظر ویژه این بازی را بررسی می‌کنند اما امکان دارد رأی آن تا پایان هفته صادر نشود.

حسین عبداللهی در مورد اتفاقات و حواشی دربی 80 تهران و درگیری مکانی و عمران‌زاده و برخی از بازیکنان و کادرفنی دو تیم، گفت: خوشبختانه در جریان بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس شاهد حاشیه خاصی نبودیم اما متأسفانه در پایان بازی صحنه‌های زشتی را دیدیم که بسیار زشت و نکوهیده بود.

وی در ادامه افزود: ما برای دربی ناظر ویژه‌ای داشتیم که از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بود اما با توجه به اینکه بازی‌ها در زمان تعطیلی فدراسیون فوتبال انجام شد هنوز گزارش وی را ملاحظه نکرده‌ایم. قرار است بعدازظهر امروز (شنبه) اعضای کمیته انضباطی با حضور در محل این کمیته تشکیل جلسه دهند و اتفاقات دربی 80 را مورد بررسی قرار دهند.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که «آیا تا پایان هفته در مورد اتفاقات دربی رأی خواهید داد؟»، خاطر نشان کرد: ممکن است رسیدگی به اتفاقات دربی زمان ببرد و رأی آن تا پایان هفته صادر نشود. به هر حال ما در کمیته انضباطی سعی می‌کنیم تا با بررسی کامل اتفاقات در سریع‌ترین زمان ممکن رأی دهیم.

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان محرومیت خاطیان دربی وجود دارد، گفت: با توجه به آیین‌نامه انضباطی هر چیزی ممکن است و امکان محرومیت برخی از خاطیان دربی نیز وجود دارد.

وی در مورد شکایت باشگاه پیکان از راه‌آهن مبنی بر اینکه استفاده راه‌آهنی‌ها از مارتین موتومبا در بازی مقابل پیکان غیرقانونی بوده و بازی باید 3 بر صفر به سود این تیم شود و اینکه چرا کمیته انضباطی پس از شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان به این موضوع رسیدگی نکرد، گفت: گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص مهاجم خارجی راه‌آهن مطرح می‌شود و قضیه به آن شکل نیست که برخی دوستان مطرح می‌کنند. مطمئن باشید در نشست بعدازظهر امروز اعضای کمیته انضباطی یکی از موضوعاتی که مورد بررسی قرار می‌گیرد موضوع موتومباست و سعی می‌کنیم تا پایان هفته در این خصوص هم رأی بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)