مرجع خبری پرسپولیس : دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: فکر می‌کنم در پایان هفته جاری پرونده تبانی در لیگ برتر فوتسال تکمیل و نتیجه نهایی اعلام شود.

 

حسین عبداللهی در خصوص آخرین وضعیت صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تبانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال که قرار بود امروز اعلام شود، گفت:

 

روز گذشته جلسه‌ای با اعضای کمیته انضباطی داشتیم و آقای حسن‌زاده نظرش بر این بود که تحقیقات ادامه داشته باشد. بر همین اساس تحقیقات خود را دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه قطعی برسیم.

 

وی ادامه داد: موضوع مهمی است و اگر رای با تاخیر صادر شود مشکلی وجود ندارد، زیرا باید تمام مدارک را کامل و در نهایت رای را صادر کرد تا از لحاظ وجدانی قانع شده باشیم.

 

عبداللهی تاکید کرد: وقتی باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند مدارکی وجود دارد باید این مدارک را در اختیار مرجع قانونی قرار دهد. روز گذشته نیز مدارک را از باشگاه پرسپولیس خواستار شدیم و اعلام کردیم در مدت 48 ساعت مدارک را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند.

 

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های رویانیان در برنامه 90 مبنی بر اینکه کسی از او برای ارسال مدارک مکاتبه نداشته، اظهار داشت: در تاریخ 6 فروردین 91 نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس زدیم تا مدارک را به کمیته ارسال کند. دنبال این هستیم مدارک باشگاه را در کنار سایر مدارک خود قرار دهیم تا این پرونده به نتیجه نهایی برسد. مدارک مختلفی داریم. نظر کارشناسان، فیلم بازی، مدارک قرچکی‌ها و گفت‌وگوی بازیکنان در پرونده است، اما در کنار تمام این موارد مدارک باشگاه پرسپولیس نیز لازم است.

 

عبداللهی در پاسخ به این سوال که با این شرایط و تاخیر در صدور رای، تکلیف نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا که تیرماه برگزار می‌شود چیست، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در این هفته پرونده را تکمیل کنیم و فکر می‌کنم در همین هفته به نتیجه نهایی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)