مرجع خبری پرسپولیس : مربي و بازيكن تيم فوتسال پرسپوليس پس از باخت عجيب به گيتي‌پسند در هفته‌ پاياني ليگ فوتسال از عملكردشان دفاع كردند.

 

سعيد عبدالوند مربي تيم فوتسال پرسپوليس درباره باخت 11 به دو مقابل گيتي‌پسند اصفهان كه منجر به قهرماني اين تيم شد، اذعان كرد: در نيمه اول بازي فشار سنگيني از جانب گيتي‌پسند به تيم ما وارد مي‌شد.

 

مجبور بوديم فقط توپ را حفظ كنيم، با اين حال توانستيم در اين نيمه مساوي كنيم.

 

وي ادامه داد: در همين نيمه ممكن بود گل‌هاي بيشتري دريافت كنيم، اما به خاطر استرس بالاي بازيكنان حريف توپ‌ها‌ي شان به گل نرفت. همچنين خستگي نيمه اول بازيكنانمان باعث شد در همان دقايق اول دو گل بخوريم. اين را هم بگويم كه هيچ مربي در دنيا در 10 دقيقه مانده به پايان بازي تيمش را پنج نفره سراپا حمله نمي‌كند. در ضمن مهاجم و دروازه‌بان اصلي تيم ما هم مصدوم شدند و در نيمه دوم در اختيارمان نبودند. من خدايم را شكر مي‌كنم كه فوتبال پاكي را ارائه داديم و هيچ شائبه‌اي نبود.

 

عبدالوند در ادامه با بيان اين كه “شرافتمان را بيشتر از پول و هر چيز ديگري دوست داريم” تاكيد كرد: من در زندگي‌ام چنين كارهاي كثيفي كه شايعه شده را نكرده ام. حتي باشگاه اعلام كرده بود كه اگر بالاي سه گل دريافت كنيم از قراردادمان 20 درصد كسر خواهد شد. اين را قبل از بازي به تيم اعلام كردند و مطمئنا اعمال خواهد شد.

 

وي همچنين با اشاره به برد پر گل منصوري برابر ماهان، عنوان كرد: اگر در بازي‌هاي هفته‌ پاياني شائبه‌اي بوده، بيشترش در اين بازي به وجود آمده، چرا كه دليلي ندارد ماهان ستاره هايش را بفرستد خانه و با بازيكنان درجه چند بيايد از منصوري هفت گل دريافت كند، حتي ناظر اين بازي در فرودگاه به من گفت در اين بازي تباني شده و كاملا مشخص بود كه چنين اتفاقي رخ داده است.

 

مربي پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين سوال كه دليل كنار گذاشتن بهروز جعفري كه از ستاره‌هاي پرسپوليس است در بازي گيتي‌پسند چه بود؟ مطرح كرد: رضا حيدريان از قبل با بهروز جعفري مشكل داشت و در اين بازي نخواست كه از او استفاده كند.

 

بهروز جعفري هم در اين باره گفت: من قبل از بازي بسار سر حال و آماده بودم، اما نظر شخصي حيدريان اين بود كه من در اين بازي نباشم و به نوعي اين كارش باعث شد تا همه فكر كنند او مرا بازي نداد تا پرسپوليس ببازد! در حالي كه حيدريان اهل اين كارها نيست و فقط مشكلش با من باعث شد اين تصميم را بگيرد.

 

وي در ادامه بيان كرد: حيدريان مي‌دانست تيمش در ليگ مي‌ماند و جايگاه نهمي‌اش قطعي است به همين خاطر ديگر من به دردش نمي‌خوردم، اما در روزهايي كه تيم در بحران بود و با وجود اختلافش با من از من استفاده مي‌كرد، به هر حال به اعتقادم با اين نتيجه‌ آبروي باشگاه پرسپوليس خدشه دار شده و اين نتيجه‌ براي تيم بسيار سنگين بود.

 

همچنين خبرنگاران طي روزهاي اخير تلاش كردند با محمد رضا حيدريان، سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس هم درباره اتهاماتي كه به وي وارد شده گفت و گويي داشته باشند، اما وي بر خلاف گذشته پاسخگوي هيچ خبرنگاري نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)