مرجع خبری پرسپولیس : مربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در تعطيلات برنامه مناسبى داشتيم اما به هر حال پس از بيست روز وقفه انجام بازى نخست دشوار است.

 

حسين عبدى درباره برنامه هاى پرسپوليس در تعطيلات ليگ و بازى مقابل ملوان اظهار كرد: سعى كرديم در اين تعطيلات برنامه درستى را براى تيم در نظر بگيريم.

 

مى دانيد كه وقتى چنين تعطيلاتى در برنامه به وجود مى آيد بايد جورى برنامه ريزى كرد كه حداقل مشكل در تيم ايجاد شود چرا كه بازيكنان از شرايط بازى خارج مى شوند و بايد بدون بازى در تمرينات آنها را آماده نگه داشت. بنابراين ما پس از ۳ ، ۴روز تعطيلى مجدد تمرينات مان را آغاز كرديم.

 

پس از تمرين در تهران و حضور در اردوى كيش، يك هفته است كه در تهران تمرين مى كنيم و اميدواريم تعطيلات تاثيرى بر آمادگى بازيكنان نداشته باشد.

 

وى در پاسخ به اين سوال كه آيا در اين مدت نيازى به بدنسازى داشتيد، گفت: وقتى تعطيلات بيش از ۳ روز باشد، بازيكنان در بعضى بخش ها افت مى كنند. مثلادر بخش  هايى كه اكتسابى است، مانند مسائل استقامتى و چابكى افتى ايجاد مى شود كه ما سعى كرديم با توجه به اين موارد تمرينات را برنامه ريزى كنيم.

 

وى در پايان درباره بازى با ملوان گفت: مطمئنا براى شكست به مصاف ملوان مى رويم. با تمام قوا اين بازى را انجام مى دهيم اما جذابيت فوتبال به اين است كه نتايج غير قابل پيش بينى است. با اين حال اميدوارم با حمايت هواداران مقابل ملوان پيروز شويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)