مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى مربى تيم پرسپوليس گفت: از صعود ذوب آهن به فينال جام باشگاههاى آسيا خوشحالم اما در روز بازى تمام سعى خود را به كار مى گيريم تا آنها را شكست دهيم.

 

وى در ارتباط با آخرين شرايط بازى اظهار داشت: بعد از بازى با استقلال خيلى از كارشناس ها آمدند و بازى خوب ما را زير سوال بردند. ما در عين شايستگى بازى را به اين تيم واگذار كرديم اما نكته مثبت اين بود كه تماشاگران فهيم ما براى اولين بار بعد از باخت به طور ايستاده ما را تشويق كردند چراكه فرق بازى خوب و بد را مى دانند.

 

مربى تيم پرسپوليس ضمن تبريك به تيم ذوب آهن براى صعود به فينال جام باشگاههاى آسيا خاطرنشان كرد: اين پيروزى را به مجموعه ذوب آهن تبريك مى گويم چراكه اين تيم پرچم ايران را در اين مسابقات بالا نگه داشت و صميمانه آرزو مى كنم كه بتواند قهرمانى آسيا را كسب كند.

 

عبدى در پايان گفت: در روز بازى با ذوب آهن هرچه قدر اين تيم قدرتمندتر ظاهر شود پرسپوليس به مراتب بازى بهترى را از خود به نمايش خواهد گذاشت. تيم ما هميشه مقابل تيم قوى بهتر كار مى كند. ما براى رسيدن به هدفمان به ۳ امتياز بازى احتياج داريم و اميدوارم كه يك بازى خوب را به نمايش بگذاريم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)