مرجع خبری پرسپولیس : مربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر بازيكنان به خوبى از عهده مسئوليتشان برآيند، راهكارهاى خوبى براى پيروزى بر مس حتى در كرمان داريم.


حسين عبدى اصرار كادر فنى تيم فوتبال پرسپوليس بر اجراى برنامه هاى فنى را عامل موفقيت پرسپوليس دانست و اظهار كرد: ما برنامه  فنى منسجمى را از پيش تعيين كرده بوديم، پيش از مسابقات و حين بازى ها روى آن اصرار كرديم و در نهايت در بازى با ذوب آهن ظهور بارز آن را ديديم. البته در داربى هم به وضوح عملكرد مثبت بازيكنان مشخص بود و با وجود ناكامى در نتيجه گيرى آن مسابقه، ما بر ادامه برنامه تاكيد كرديم. بايد از بازيكنان پرسپوليس براى اجراى صحيح برنامه ها تشكر كنم.

 

وى شرايط تيمش در آستانه بازى با تيم مس كرمان را مثبت ارزيابى كرد و ادامه داد: وضعيت بسيارى خوبى داريم. البته از نظر جغرافيايى كرمان در ارتفاع متفاوتى نسبت به تهران قرار دارد. ما مى دانيم كه از نظر بازى فيزيكى كار سختى در پيش داريم.

 

مس در هفته هاى گذشته نتايج خوبى گرفته است و در اين بازى خانگى هم مى خواهد پيروز باشد. شايد مهاجمان اين تيم براى تيم هاى ليگ بسيار خطرناك باشند اما داستان پرسپوليس چيز ديگرى است. ما مدافعانى داريم كه مدعى هستيم مى توانند مقابل هر مهاجمى بايستند.

 

مربى پرسپوليس تصريح كرد: من و دايى مس را به خوبى آناليز كرده ايم. ما راهكارهاى خوبى براى اين مسابقه داريم و موفقيت در اين بازى به عملكرد بازيكنان برمى گردد. اگر بازيكنان از عهده مسئوليت هايشان به خوبى برآيند،  پيروزى در اين مسابقه خارج از خانه دور از دسترس نيست. پرسپوليس در خيلى از بازى ها نشان داده عملكرد فوق العاده اى در نيمه دوم بازى ها دارد.

 

عبدى افزود۲: تيمى كه پشت تيم ما ايستادند هم در روند صعودى پرسپوليس نقش بسزايى دارند، حمايت هاى مديريت باشگاه و طرفداران پرسپوليس كمك زيادى به ما كرد تا در فرصت كافى براى آينده بهتر تلاش كنيم. همچنين مسئوليت پذيرى بازيكنان يكى از عوامل موفقيت ماست. خوشحالم كه آنها به خوبى وظايفشان را انجام مى دهند و بازيكنان ذخيره هم همواره آمادگى حضور در نقش هاى تعيين شده را دارند.

 

مربى پرسپوليس گفت: نيمكت پرسپوليس آرامش زيادى دارد، در برخى تيم ها مى بينيم حتى مسئول تداركات هم داد و فريادهاى فنى مى زند و در مجموع نيمكت شلوغى دارند اما در پرسپوليس چنين نيست. ما معتقديم فضاى روانى نيمكت به راحتى به روحيه بازيكنان منتقل مى شود لذا از ايجاد هرگونه استرس پرهيز و هميشه بر آرامش بيشتر نيمكت تاكيد كرديم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)