مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: انتخابم به عنوان دستيار كرانيكار اتفاق عجيبي نيست، چراكه از روز اول قرار بود دستيار اول سرمربي خارجي باشم.

حسين عبدي در خصوص انتخابش به عنوان دستيار اول كرانيكار اظهار داشت: از روز اولي كه خواستند به پرسپوليس بيايم بحث اين بود كه يك مربي بزرگ به اين تيم اضافه شود و من نيز دستيار اولشم باشم.
وي افزود: بايد به فكر موفقيت‌هاي پرسپوليس در بازي‌هاي آينده باشيم اميدوارم بتوانم با همراهي عابدزاده به كرانيكار كمك كنم تا زودتر با پرسپوليس آشنا شود.
وي در خصوص عدم بازي تداركاتي در اردوي تركيه گفت: 9 تيم در تركيه حضور داشتند و متاسفانه به دليل اينكه تيم هاي تركيه اي در بازي با پيكان مصدوم داده بودند و يكي از تيم‌ها نيز اعلام كرد كه آمادگي بازي با ما را ندارد، نتوانستيم به ميدان برويم؛ اما در قالب دو تيم 11 نفر يك بازي بسيار فشرده را انجام داديم كه بهتر از بازي تداركاتي به ما جواب داد و انتخاب 11 نفر بازيكن اصلي را براي ما سخت كرد.

عبدي در خصوص ديدار با كرانيكار گفت: فردا گزارشي از فعاليت‌هاي اخير پرسپوليس را به سرمربي جديد خواهيم داد. همچنين قرار است در خصوص حضور در تورنمتي 4 جانبه و انجام 2 بازي طي 3 روز با او گفت و گو كنيم كه در صورت صلاحديد وي در اين مسابقات شركت كنيم، البته طبق آئين و رسوم تمام دنيا شرح فعاليت يك تيم قبل از مسابقات را سرمربي تيم مشخص مي‌كند و ما منتظر برنامه هاي كرانيكار براي ادامه كار هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)