مرجع خبری پرسپولیس : مربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در صورت رفع مشكلات با مسئولان باشگاه از شنبه در تمرينات پرسپوليس شركت خواهم كرد.

حسين عبدي اظهار داشت: خوشحال هستم پس از سال ها دوباره مي‌توانم به تيم محبوبم خدمت كنم و اگر مشكلاتي كوچك را طي يك روزه آينده با مسئولان باشگاه حل كنم از شنبه در تمرينات اين تيم شركت خواهم كرد.
وي افزود: توافقات لازم انجام شده و من روز گذشته متوجه شدم در جلسه كميته فني و هيات مديره مورد تأييد قرار گرفته‌ام. در اين‌باره نيز صورتجلسه‌اي تنظيم شده كه خوشبختانه اكثريت با حضور من در پرسپوليس موافق هستند.
عبدي ادامه داد: هنوز حكم نگرفته‌ام و سعي مي‌كنم به زودي در نشست با انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس تكليف همه چيز را روشن كنم.
وي در جواب اين سئوال كه آيا براي حضور در پرسپوليس به هواداران قول قهرماني مي‌دهيد گفت: خيلي‌ها آمدند در پرسوليس مصاحبه كردند و حرف‌هاي توخالي زدند ولي من سعي مي‌كنم در عمل با هواداران صحبت كنم و قول بدهم نه فقط پشت ميز كنفرانس و يا در مقابل خبرنگاران با هواداران صحبت كنم.
عبدي در رابطه با بازيكنان جديد پرسپوليس گفت: من تا امروز خبري از اين بازيكنان نداشتم و سعي مي‌كنم از شنبه روي اين مسئله دقت لازم را داشته باشم كه چه بازيكناني براي پرسپوليس مي‌توانند انجام وظيفه كنند. در صورتي كه نقطه ضعف در جذب بازيكنان ببينيم بدون شك سعي مي‌كنم با كمك مديرعامل باشگاه پرسپوليس آنرا رفع كنم تا مشكل فني نداشته باشم.

وي در خصوص بنيتو فلورو سانس گزينه سرمربيگري پرسپوليس تاكيد كرد: براي من فرقي ندارد كه در كنار چه كسي در پرسپوليس خدمت كنم چون من اين تيم را قلبي دوست دارم از سرمربي سابق رئال مادريد شناختي ندارم و من به هيچ عنوان معرفي نكردم اميدوار هستيم با تلاشي كه مسئولان باشگاه پرسپوليس در حال انجام دادن هستند بتوانيم گزينه‌اي خوب و مؤثر از لحاظ فني و تاكتيكي را براي اين پرسپوليس بياوريم. من تا زماني كه مأموريت حضور در پرسپوليس را دارم سعي مي‌كنم به بهترين نحو كارم را انجام دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)