مرجع خبری پرسپولیس :مربي پرسپوليس گفت: با نتايج خوب در آسيا اقتدار فوتبال ايران و پرسپوليس را به رخ حريفان مي‌كشيم.


حسين عبدي پس از همگروهي تيم فوتبال پرسپوليس با بنيادكار ازبكستان، الاتحاد عربستان و الوحده امارات عنوان كرد: تيم‌هاي بسيار خوب و پر قدرتي در گروه ما كه گروه سختي است قرار گرفته‌اند. دو تيم ديگر در شرايط بسيار بهتري نسبت به نماينده امارات هستند و ما شك نداريم هر 3 رقيب ما مي‌آيند تا به مرحله بالاتر صعود كنند.

 

وي افزود: بايد قبول كنيم كه با اين قرعه برخورد كرده‌ايم. شرايط حال حاضر پرسپوليس انشاءالله در بازي‌هاي آينده تكرار نمي‌شود. اتفاقات اخير و شكست‌هايي كه داشتيم به زودي مي‌گذرد و ما با آمادگي كامل به ديدار 3 رقيب خود خواهيم رفت.

 

عبدي در جواب اين سؤال كه آيا اميدي به صعود داريد يا خير به گفت: تمام تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم. من قبل از اينكه در فصل جاري با پرسپوليس قرارداد ببندم در جلسه‌اي با كاشاني و دايي اعلام كردم كه استراتژي ما بايد حضور موفق ليگ قهرمانان آسيا باشد. برنامه‌هاي خود را براي اين مسابقات به خوبي آماده كرديم و ما قابليت اين را داريم كه در فصل آينده نيز در ليگ قهرمانان آسيا باشيم. كار سخت است اما بايد اقتدار فوتبال ايران و پرسپوليس را به رخ حريفان بكشيم.

 

اين مربي در جواب اين سؤال كه آيا به دنبال بازيكن كمكي خواهيد رفت، تاكيد كرد: بايد ببينيم شرايط چطور است. متاسفانه چند بازيكن مصدوم در پرسپوليس هستند كه اميدوارم آنها را به بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سلامت و كامل برسانيم. بايد ببنيم در ادامه چه اتفاقي مي‌افتد و نظر كادر فني براي انتخاب بازيكن كمكي چيست. اين را مي‌دانيم كه بنيادكار و نماينده عربستان بازيكنان غير بومي خوبي دارند. اميدوارم با حمايت هواداران و غيرت بازيكنان از اين بازي‌ها رو سفيد بيرون بياييم. من براي ساير نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)