خبرگزاری پرسپولیس : مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس دعواي مطرح شده بين كي روش و ژوزه در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را به ضرر تيم ملي و پرسپوليس دانست.

حسين عبدي گفت: دعواي بين ژوزه و كي روش يك مسئله قديمي و شخصي بين اين دو مربي پرتغالي است و مطرح نمودن اين اختلاف در شرايط حساس مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل و ليگ برتر فوتبال در مرحله اول خيانت به فوتبال ملي است زيرا اين دو مربي سكان دو تيم بزرگ ايران و آسيا را بر عهده دارند و ايجاد استرس و فشار روحي در اين مقطع حساس قطعا به ضرر فوتبال ماست و پرسپوليس و تيم ملي بازنده اصلي اين دعوا خواهد بود.

مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: وظيفه مديران فدراسيون فوتبال و پرسپوليس در اين مقطع حساس حفظ آرامش است نه دميدن به آتش اختلاف اين دو مربي، فدراسيون بايد با كي روش و پرسپوليس با ژوزه در اين خصوص برخورد كند و كش دادن به اين اختلافات به نفع فوتبال ما نيست.

اگر به رقباي تيم ملي نگاه كارشناسي داشته باشيد ازبكستان، كره جنوبي، لبنان و قطر در آرامش به اردو رفته و بازي تداركاتي برگزار مي نمايند ولي سرمربي تيم ملي بايد به فكر شكايت، دادگاه و… باشد مثل اينكه اين دو مربي پرتغالي اينجا را با اروپا اشتباه گرفته اند.

حسين عبدي در خصوص بازي تيم ملي با تاجيكستان گفت: اين بازي در جهت هماهنگي و بالا بردن روحيه تيم ملي بسيار لازم بود ولي تاجيكستان رقيب قدرتمندي براي محك زدن تيم ملي نبود و جا داشت رقيب قدرتمندي در برابر تيم ملي قرار مي گرفت ولي با اين حال تيم ملي بازي خوبي را به نمايش گذاشت و نفرات نيمكت نشين نيز محك جدي خوردند و بازيكنان با يكديگر هماهنگي بيشتري پيدا كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)