مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيكنان ما بايد از بازي‌هاي آينده با تمركز بيشتري در زمين حاضر شوند.

حسين عبدي در خصوص ديدار مقابل استقلال اهواز خاطرنشان ساخت: در ديدار مقابل استقلال اهواز تيم ما مي‌توانست پيروز ميدان باشد اما متاسفانه با يك اشتباه سه

امتیاز را از دست دادیم.

 

وي افزود: متاسفانه تيم ما در كارهاي ساده مشكل دارد و حتي بازيكنان ما موقعيت‌هاي گل خود را با تصميم‌هاي اشتباه از دست مي‌دادند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مسئوليت ارنج تيم در اين ديدار با كرانچار بود و من نظرات خود را به سرمربي تيم دادم.

عبدي در خصوص صحبت‌هاي تند بازيكنان با سابقه پرسپوليس با بازيكنان جوان تر در طول بازي مقابل استقلال اهواز تصريح كرد: من صدايي را در طول بازي متوجه نشدم و بايد در اين خصوص تحقيق كنم.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران اظهار كرد: بازيكنان ما بعد از گلي كه به ثمر رساندند خوب كار نكردند و به همين دليل گل تساوي را دريافت كرديم.

وي ادامه داد: بايد بعد از گلي كه به ثمر رسانديم با تمركز بيشتري كار مي كرديم و اين اشتباه كوچك را انجام نمي‌داديم.

عبدي در خصوص عملكرد تياگو گفت: اين بازيكن اولين بازي خود را انجام مي داد و عملكرد نسبتا خوبي در تركيب ما داشت.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص گلي كه اين تيم در ديدار مقابل استقلال اهواز دريافت كرد اظهار كرد: هر دو بازيكن در اين صحنه مقصر بودند و بايد از اين پس با هماهنگي بيشتري با يكديگر كار كنند.

وي ابراز كرد: معمارزاده در ديدار مقابل استقلال اهواز عملكرد بسيار خوبي داشت و در دقايق پاياني بازي چند توپ فوق‌العاده را دفع كرد.

عبدي در خصوص صحبت‌هاي خداداد پس از اين ديدار مبني بر اينكه پرسپوليس امسال بدون ستاره هايش كار بسيار دشواري دارد گفت: برخلاف نظر خداداد و با توجه به اينكه سال‌ها در تيم بزرگي چون پرسپوليس حضور داشته ام فكر مي كنم مهم تر از در اختيار داشتن ستاره‌ها پرسپوليس نياز به يك تيم با ثبات دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)