مرجع خبری پرسپولیس : يكي از حاشيه‌هاي اردوي كيش اعتراض بعضي از بازيكنان به گرماي بالاي اين جزيره بود و بارها اين موضوع از طرف بچه‌هاي پرسپوليس مطرح شد اما آخرين حاشيه به زمان برگشت اين تيم از كيش برمي‌گردد.

 

در برخي از رسانه‌ها عنوان شده بود حسين عبدي مربي سرخ‌ها با حسين بادامكي درگيري داشته است. از خود او شرايط اردو و موضوع درگيري‌اش را جويا مي‌شويم.

به غير از اعضاي كادر فني آيا بازيكنان هم از اردوي كيش رضايت داشتند؟
■ ببينيد، مشكلات هميشه وجود دارد ولي بايد ديد در برابر اين سختي چه چيزي عايد بازيكنان شده است. قطعا وقتي ثمرات اين اردو در روزهاي آينده و بازي‌هاي پرفشار به داد بچه‌ها برسد، بيشتر احساس رضايت مي‌كنند. هرچند به نظر من بايد كادر فني و مديريت از اردو راضي باشند. ما در اين تمرين‌ها كارهاي دفاعي را تمرين كرديم كه در بازي با ملوان جواب اين زحمت‌ها را مي‌گيريم.

 

مثل اينكه آخر اردوي كيش با حساسيت‌هايي همراه بود، شايعات زيادي هم وجود دارد. مي‌خواهيم از زبان خودتان اين موضوع را بشنويم.
■ مطمئن باشيد هيچ چيز غير عادي نبوده است، بچه‌ها در اين اردو تحت فشار بودند و زحمات زيادي كشيدند، موقع برگشتن تعدادي از بازيكنان روي پايشان يخ گذاشته بودند و ديرتر از بقيه براي برگشت حاضر شدند، اتوبوس هم يك مقدار زودتر حركت كرده بود و بچه‌ها با ديدن اين صحنه كمي ناراحت شدند كه با حضور من غائله ختم شد و ديگر حرفي زده نشد.

پس شايعه درگيري شما با حسين بادامكي چه بود؟
■ متاسفانه بعضي از روزنامه‌ها با چاپ مطالب نادرست قصد تخريب و حاشيه‌سازي دارند و اين به خاطر نزديكي ديدار دربي است. همان‌طور كه گفتم هيچ مساله‌اي نبوده است. با وجود اعتراض بازيكنان، وقتي من وارد ماجرا شدم موضوع خاتمه يافت. بعضي‌ها مي‌خواهند حاشيه درست كنند و ما از اين موضوع مطلع هستيم. هيچ اتفاقي نيفتاده و بعضي از حرف‌هاي عادي عمدا بزرگنمايي مي‌شود. حسين بچه خوبي است، خستگي باعث شده بود كمي ناراحت باشد كه در هر صورت با ورود يكي از اعضاي كادر فني يا مديريتي بايد خاتمه مي‌يافت.

امكان دارد غلامرضا رضايي و هادي نوروزي براي بازي دوستانه مقابل برزيل دعوت شوند، نظر شما در اين‌باره چيست؟
■ اولا اينكه سلامتي اين دو بازيكن هم‌تراز حضور آنها مقابل برزيل است. اين دو نفر تازه تمرين‌هاي خود را شروع كردند و اميدواريم به زودي به تمرين‌هاي گروهي ملحق شوند. به نظر من بازي اين دو بازيكن مقابل برزيل اشتباه است چون هنوز كامل خوب نشدند و حضور آنها درصد مصدوميت مجددشان را زياد مي‌كند. واقعا من از تمرين‌هاي تيم ملي سر در نمي‌آورم، بازيكنان وقتي تحويل باشگاه مي‌شوند، با مصدوميت و خستگي زيادي روبرو هستند و بهتر است در تمرين‌هاي تيم ملي تجديد نظر شود، لذا اطميناني به تمرين‌هاي تيم ملي نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)