مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام كرد كه كه اين تيم نياز به يك مهاجم تمام‌كننده دارد.

 

 

حسين عبدي در خصوص احتمال جذب عمادرضا افزود: اين بازيكن از ابتدا فصل قرار بود به پرسپوليس ملحق شود و در حال حاضر نيز مديريت باشگاه بايد در خصوص حضور اين بازيكن در تيم ما نظر نهايي خود را اعلام كند. پرسپوليس به يك مهاجم تمام‌كننده در نوك خط حمله نياز دارد تا بتوانيم از او به عنوان مكمل غلامرضا رضايي سود ببريم.

  

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص جذب آندرانيك تيموريان گفت: تيم ما براي جذب بازيكنان جديد جاي خالي زيادي ندارد و تصور مي‌كنم الويت كادر فني جذب يك مهاجم باشد.

 

 

 

وي با اشاره به اردو مشهد تصريح كرد: اردوي مثبتي را برگزار كرديم و بازيكنان از لحاظ روحي بسيار تقويت شده اند. متاسفانه بازيكنان تيم ملي را در اين اردو در اختيار نداشتيم و در صورت حضور آنها مي‌توانستيم استفاده بهتري از اردو داشته باشيم.

عبدي در مورد مصدومان پرسپوليس خاطرنشان كرد: حسين بادامكي و مجتبي شيري تمرينات گروهي خود را آغاز كرده‌اند و از اين پس با نظر سرمربي مي‌توانند در تركيب تيم قرار بگيرند.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص ديدار مقابل پاس همدان گفت: پاس هميشه در مقابل تيم‌هاي بزرگ نمايش خوبي داشته و مي‌تواند در اين ديدار نيز براي ما مشكل ساز شود.

 

وي افزود: اميدوارم بتوانيم با حمايت هواداران سه امتياز اين ديدار را كسب كنيم و مجددا به صدر جدول بازگرديم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)