مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شناخت كامل را از نماينده ازبكستان داريم و پيروزي در اين ديدار به نحوه انتخاب بازيكنان و تركيب دايي دارد.

 

حسين عبدي درباره ديدار فردا برابر بنيادكار عنوان كرد:‌ چندين بار فيلم‌هاي بازي‌هاي بنيادكار را آناليز كرديم و به بازيكنان گوشزد كرديم. بنيادكار مقابل الاتحاد بازي خوبي را انجام داد اما به نظرم فقط به حرفه‌اي‌گري الاتحاد باخت. نماينده ازبكستان نمايش قوي‌تري داشت و نتوانست از موقعيت‌ها استفاده كند. اين تيم ازبكستاني برابر الاتحاد حتي تا دقيقه 90 هم يك قدم عقب نكشيد.

 

 

مربي پرسپوليس افزود: نماينده ازبكستان در دفاع راست 2 بازيكن خوب دارد كه هر كدام از آنها مي‌تواند براي تيم فرصت هاي زيادي را ايجاد كند. براي مهار اين بازيكنان برنامه‌هاي ويژه داريم همچنين بازيكن شماره 20 و مهاجم اين تيم بازيكن خطرناكي است كه بايد مراقب او بود. او سر زن حرفه‌اي است و از هر موقعيت استفاده خواهد كرد.

 

وي عنوان كرد: تيم‌هاي مانند بنيادكار دستورالعمل‌هاي تمرينات را به خوبي در جريان بازي به نمايش مي‌گذارند و به ندرت در خارج از چارچوب كار مي‌كنند. اين موضوع هم مي‌تواند به نفع آنها باشد هم به ضرر؛ زيرا اگر تيم حريف بتواند نقاط قوت آنها را پوشش دهد، آنها با مشكل روبرو خواهند شد.

عبدي يادآور شد: در هر صورت ما اطلاعات كامل را در خصوص تيم بنيادكار را داريم و تنها بستگي به علي دايي دارد تا در اين ديدار چگونه تيم را ارنج كند تا بتوانيم به خوبي از نقاط ضعف حريف استفاده كنيم.

مربي پرسپوليس با اشاره به شكست برابر استقلال خاطرنشان كرد: برخلاف ديدار با استقلال، مقابل بنيادكار مشكل گلزني‌مان از بين خواهد رفت. اما پيش از اين موضوعي كه مرا نگران مي‌كند وظايف خط دفاعي تيم است كه اگر بتوانيم خوب دفاع كنيم، در طرف مقابل مي‌توانيم به گل هم دست يابيم. نبايد اجازه دهيم تا بنيادكار از موقعيت‌هاي پشت محوطه جريمه خود استفاده كند.

وي ادامه داد: پرسپوليس برابر استقلال بازي خوبي را به نمايش گذاشت و به معناي واقعي فوتبال بازي كرد، اما در پايان شكست را پذيرفت. ما برابر استقلال نمايش خوبي داشتيم، اما شكست خورديم. در هر صورت بازي فوتبال است و اين ديدار را به فراموشي سپرديم و به فكر بازي‌هاي آينده هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)