پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس هواداران معترض را به داخل باشگاه دعوت کرد.

حسین عبدی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز در حالی که می خواست وارد باشگاه شود، با اعتراض هواداران رو به رو شد اما بدون توجه به آنها وارد باشگاه شد.

 

حسین عبدی پس از آن در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و هواداران  معترض را به داخل باشگاه دعوت کرد. سخنگوی باشگاه پرسپولیس با دیدن هواداران در جلوی در باشگاه از آنها خواست نمایندگان خود را معرفی کنند و به داخل باشگاه بفرستند تا با آنها صحبت کند.

پیشنهاد عبدی با موافقت هواداران مواجه شد و از این‌رو شماری از آنها به نمایندگی از بقیه به داخل باشگاه پرسپولیس رفته و به صحبت‌های عبدی گوش دادند. عبدی همچنین از خبرنگاران خواست در جلسه او با هواداران معترض حضور نداشته باشند و خودش بعد از این جلسه پاسخگوی سوالات آنها خواهد بود.

 

 تعدادی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به نحوه یارگیری و جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند.

 

تجمع این مرتبه هواداران برخلاف تجمع قبلی خیلی آرام و در فضای دوستانه است. نکته جالب تجمع امروز حضور بانوان است.

 

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع این هواداران پاسخگوی سووال آنان که حول محورنقل وانتقالات بازیکنان است،می باشد.

 

همچنین جذب سیدجلال حسینی مدافع پیشین این باشگاه از دیگر درخواست های هواداران است.

پس از دقایقی که هواداران قصد دیدار با مسئولان باشگاه را داشتند با هماهنگی پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه تعدادی از هواداران برای دیدار با مسئولان باشگاه وارد ساختمان شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)