پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپو.لیس گفت:همواره در طول فصل از کادر فنی حمایت کردیم و امیدواریم در دربی هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

حسین عبدی ، درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس در چند روز  اخیر اظهار داشت: مساله  خاصی نبود من برای پیگیری امور تیم ب در باشگاه حضور پیدا کردم. البته فکر نمی کنم یک عضو هیات مدیره برای  حضورش در باشگاه ملزم باشد که توضیحی ارایه دهد چون این یک اتفاق کاملا طبیعی است.

وی درباره اینکه جلسه هیات مدیره قبل از دربی 82 برگزار نخواهد شد عنوان کرد: نیازی ندیدیم در این چند روز جلسه هیات مدیره را برگزار کنیم چون مورد خاصی وجود نداشت طاهری به عنوان سرپرست باشگاه امور تیم را زیر نظر دارد و بحث پاداش ها و سایر مسایل مرتبط با تیم را پیگیری می کند. البته تمام اعضای هیات مدیره به وظایفی که برایشان معین شده طبق برنامه عمل خواهند کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از ابتدای فصل در محل تمرین تیم حضور پیدا نکرده بیان داشت: بله من در این فصل تا به حال به تمرین نرفتم چون دلیلی برای آن ندیدم. هر عضو هیات مدیره وظایف خاص خودش را دارد که به آن عمل می کند. ما ترجیح می دهیم در پشت صحنه کارها را طوی پیش ببریم که کوچکترین حاشیه ای متوجه اعضای تیم فوتبال باشگاه نشود. همانطور که گفتم طاهری عوامل اجرایی را در دست دارد و اگر می بینید که هر هفته در تمرین  حاضر می شود این جزوی از وظایف اوست. اما برای من چنین وظیفه ای تعریف نشده است.

عبدی در واکنش به این شائبه که برسر تمدید قرارداد برانکو با طاهری اختلاف نظر دارد گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اگر اختلاف نظری وجود داشته باشد قطعا ما آن را به رسانه ها انتقال نمی دهیم و درون باشگاه دور یک میز می نشینیم و خیلی راحت صحبت هایمان را انجام می دهیم در ضمن اختلاف سلیقه در هر مجموعه ای طبیعی است. اما با این حال از ابتدای فصل همه شاهد بودند که چطور از  کادر فنی حمایت کردیم و همچنان به این کار ادامه خواهیم داد.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی بیان داشت: خیلی اهل پیش بینی نیستم اما فقط امیدوارم تیمی که سال ها در آن بازی کردم و الان عضو هیات مدیره آن هستم برنده بازی باشد. تمام بازیکنان، مربیان و ارکان باشگاه دوست دارند در این بازی بزرگ به هواداران هدیه بدهند و آنها هم انتظار دارند پیروزی تیم شان را بعد از این بازی جشن بگیرند. تیم از هر نظر شرایط خوبی دارد و ما هم امیدواریم که بهترین نتیجه برای پرسپولیس در این بازی رقم بخورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)