پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:بهترین خاطره ام از دربی به دیداری برمی گردد که ما در دهه 70 سه بر یک پیروز شدیم و در تمام زمان بازی به استقلال احاطه داشتیم.

حسین عبدی در رابطه با اینکه منظورش از رو کردن اسناد در واکنش به برخی اظهارات چه بوده است،‌ اظهار داشت:‌ برخی از آقایان اطلاعات غلطی را به مردم اعلام می کنند که آرامش باشگاه را به هم می ریزد. اصلا لزومی ندارد کسانی که در باشگاه مسئولیت ندارند اطلاعاتی از اقدامات باشگاه بدهند. من هم اعلام کردم اگر این آقایان به کار خود ادامه دهند، خیلی ساده است چون ما اسناد را رو می کنیم تا همه متوجه واقعیت ها شوند.

وی درباره اینکه رویانیان نیز در واکنش به صحبت های او گفته اسنادی دارد که رو کند،‌ عنوان کرد: بحث من اصلا رویانیان نبود و نمی دانم چرا او این موضوع را به خودش گرفته است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه دربی 81 تصریح کرد: بحث دربی از سایر بازیها جداست و یک بحث کاملا خاص است. این دیدار یک بازی حساس است که 2 بار در سال برگزار می شود و مورد توجه همه هم قرار دارد. همواره شاهد این بودیم که این دیدار پرهیجان و پرحاشیه از آب درمی آید اما این بار امیدوارم که بازی خارج از تنش برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه این دیدار در سرنوشت کادرفنی پرسپولیس و برانکو تاثیرگذار است یا خیر، گفت: بحث ما بیشتر از نتیجه دربی این است که تیم بتواند روند صعودی خودش را حفظ کند. تمام ارکان باشگاه نیز چنین تفکری دارند و درصدد فراهم کردن شرایطی برای پیروزی تیم هستند.

بازیکن سالهای دور پرسپولیس درباره سابقه خود در دربی خاطرنشان کرد:‌من تقریبا 13 سال در دربی حاضر شدم و اصلا تعداد بازیهایی که مقابل استقلال به میدان رفتم از دست در رفته است. البته بهترین خاطره ام از دربی به دیداری برمی گردد که ما در دهه 70 سه بر یک پیروز شدیم و در تمام زمان بازی به استقلال احاطه داشتیم. روی گل سوم من پاس گلی را به مهدوی مهدوی کیا دادم. در آن دیدار خیلی قاطعانه استقلال را شکست دادیم و واقعا بازی فراموش نشدنی برایم بود.

وی در واکنش به اینکه برخی پرسپولیس را به خاطر داشتن بازیکنان کم تجربه تر دارای شانس کمتری می دانند، گفت:‌ اولین بار که در دربی حاضر می شوی، حس بسیار جالبی است. واقعا هیجان بازی هر بازیکن کم تجربه ای را می گیرد اما معتقدم پرسپولیس دارای بازیکنان باتجربه ای است. فکر می کنم من خیلی خوش شانس هستم که 13 سال در دربی تجربه دارم و بارها مقابل 120 هزار تماشاگر بازی کردم. مهم این است که بازیکنان کم تجربه ما استرس و هیجانات را کنار بگذارند.

عبدی در خصوص اینکه قضاوت ترکی در دربی تقریبا قطعی شده و آیا به دلیل سابقه او باشگاه پرسپولیس اعتراضی به این موضوع دارد، اذعان داشت: ما به همه داوران احترام می گذاریم. امیدوارم اگر قبلا نیز اشتباهی علیه پرسپولیس رخ داده،‌ این بار تکرار نشود. من معتقدم حالا که بعد از سالها داوران ایرانی توانسته اند قضاوت دربی را در دست بگیرند و خوب هم کار می کنند، باید به آنها کمک کنیم. این موضوع باعث خوشحالی من است که دیگر شاهد حضور داوران خارجی نیستیم.

وی درباره اینکه پاداش ویژه ای از سوی باشگاه پرسپولیس برای این بازی در نظر گرفته شده است، گفت: بنا بر اتفاقاتی که در بازی رخ می دهد،‌ هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری می کند.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چطور پیش بینی می کند، بیان داشت: خیلی اهل پیش بینی نیستم اما دوست دارم پرسپولیس با تمام قدرت بازی کند و برنده دربی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)