پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد برنامه های اردویی این تیم در تعطیلات نیم فصل نخست گفت: کادرفنی برای آماده سازی بازیکنان اردوهایی را طراحی کرده اما هنوز زمان برگزاری این اردوها نهایی ومشخص نشده است.

حسین عبدی یادآور شد که در حال حاضربه دنبال رفع نواقص تیم درنیم فصل نخست هستیم ودر مرحله نخست تمرینات ما برروی بدنسازی متمرکز است و درنظرداریم درفرصت به دست آمده بازیکنان را به مرز آمادگی کامل برسانیم.

وی افزود:درادامه برنامه های تمرینی، تمرینات ترکیبی تکنیک و تاکتیک به تمرینات اضافه خواهد شد تا بازیکنان به هماهنگی های لازم برسند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اردوهای تدارکاتی این تیم نیز گفت: کادرفنی برنامه های خود را شامل تمرینات آماده سازی، برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوی های تدارکاتی را تقدیم کمیته فنی کرده است که اعضای کمیته درحال بررسی آن هستند.

عبدی خاطرنشان کرد: البته هنوز هیچ پاسخی ازکمیته فنی مبنی بررد ویا تایید برنامه های ما دریافت نشده است و ما در انتظار پاسخ آنان هستیم تا بتوانیم برای این موارد برنامه ریزی کنیم.

وی درمورد غیبت بازیکنان در تمرینات تیم پرسپولیس اظهارداشت: تعدادی از بازیکنان به علت بیماری و تعدادی دیگر با هماهنگی برسر تمرینات حاضر نشده اند اما برخی نیز غیبت داشتند که به طور حتم دراین زمینه مسوولان باشگاه تصمیم گیری می کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکن جدید برزیلی که برای تست به این باشگاه آمده است ، گفت: فیلم هایی را که به دست ما رسیده است ،دیده و آنالیز کرده ایم ، او بازیکن مناسبی است و امیدوارم درعمل هم بتواند به ما کمک کند.

وی همچنین در مورد سایر بازیکنانی که قراراست جذب و یا از این تیم جدا شوند نیز گفت: زمان نقل و انتقال بازیکنان روبه پایان است و مسوولان باشگاه باید هرچه سریع ترتکلیف این بازیکنان را مشخص کنند.

به گفته وی مشخص شدن تکلیف این بازیکنان به روند کار تیم کمک می کند چرا که می توانیم برای ادامه تمرینات برنامه ریزی درستی داشته باشیم از این رو باید این اتفاق هرچه زودتر بیفتد زیرا در صورت دیرکرد ضررش به تیم می رسد .

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سووال که درتازه ترین فهرست تیم ملی نام هیچ بازیکن پرسپولیس دیده نمی شود ، گفت : انتخاب بازیکن برای هر تیمی به سلیقه اعضای کادر فنی برمی گردد و مربی با علم به اینکه بازیکن می تواند به تیم کمک کند از او برای حضور در تیم دعوت می کند .

عبدی افزود: دراین مورد نباید به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی خرده گرفت چرا که در پایان اوتنها کسی است که باید پاسخگوباشد. درتازه ترین فهرست کی روش نام بازیکنانی را می بینیم که درتیم های خود ویا درلیگ برترچندان هم موفق نبودند اما نظر سرمربی تیم ملی این است که این بازیکنان می توانند به تیم ملی درجام ملت های آسیا کمک کنند براین اساس به تیم ملی دعوت شدند.

به گفته وی دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس را درهمین زمینه باید ارزیابی کرد ازنظر ما علاوه بر محمد نوری و محمدرضا خانزاده که دراردوی آفریقای جنوبی همراه تیم ملی بودند پرسپولیس بازیکنان دیگری هم داشت که می توانستند به این تیم دراسترالیا کمک کنند اما به تیم ملی دعوت نشدند.

دورجدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از اول دی ماه و پس ازتعطیلی 11 روزه نیم فصل نخست لیگ برتردرورزشگاه درفشی فر آغاز شده است.

تیم پرسپولیس درپایان هفته هفدهم با 6 پیروزی، چهارتساوی و هفت شکست وکسب 22 امتیازدرجایگاه هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برترقراردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)