پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت: شرایط کادر فنی قبل، به مراتب بدتر از  به کادر فنی فعلی بود.

حسین عبدی در خصوص اینکه طی دو هفته اخیر سرمربیگری پرسپولیس را تجربه کرد اما در حال حاضر سمتی در کادر فنی این تیم ندارد اظهار داشت: این شرایط را باشگاه باید مدیریت کند. افراد نباید در خصوص تیم های مردمی و بزرگ یا اصلا هر تیمی شخصی فکر کنند. در هر صورت برای مدیریت واضح و روشن است که قرار است با من عدم همکاری داشته باشد یا همکاری. این یک داستان ساده حرفه ای است. نمی دانم چرا مدیریت آن را به یک داستان پیچیده تبدیل می کند.

وی در پاسخ به این سوال که هنوز هم بعد از این چند روز شما به عنوان عضوی از کادر فنی مطرح هستید خاطرنشان کرد: بله، قانونا من در حال حاضر جزو کادر فنی هستم چون نه قراردادم فسخ شده و نه کسی درباره همکاری با من صحبت کرده است. من با هیچ کس مساله شخصی ندارم اما این را همه بدانند شان و مرتبه هر کسی مشخص است و من تن به هر کاری نخواهم داد.

مربی پرسپولیس ادامه داد: باشگاه باید به این جزییات بپردازد چون خود باشگاه پیشقدم شد و چند روز قبل از بازی با النصر گفتند ما با تو جلسه می گذاریم و در خصوص همکاری صحبت می کنیم اما این هم مانند دیگر مسائل به صورت جزییات تئوری باقی ماند.

عبدی با اشاره به مشکلات خود در پرسپولیس بیان داشت: به نظرم مدیریت می توانست تغییرات را به فصل آینده موکول کند نه اینکه سه روز قبل از بازی با النصر و واقعا تعجب می کنم بحث هایی که انجام می شود کاملا غیرحرفه ای است. شاید اصلا برانکو نخواهد با من همکاری کند که من را به وی پیشنهاد داده اند. در فوتبال حرفه ای شناخت خیلی مهم است و امیدوارم برانکو بعد از دو بازی که امتیاز نگرفته شناخت خوبی از تیم پیدا کرده باشد چون خودم به شخصه نگران بازی لخویا هستم. درست است ما صدرنشین هستیم اما هنوز برای ما چیزی تمام شده نیست.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از گذشت این چند روز هنوز هم اعتقاد ندارد مدیریت می توانست با او به عنوان سرمربی تیم ادامه دهد توضیح داد: من بعد از بازی با راه آهن بازیکنان را در اختیار گرفتم و قبل از بازی با النصر بدون دو بازیکن اصلی و با حاشیه های نگاه مدیریتی روبه رو بودم و فقط تلاش کردم از لحاظ روانی تیم را به شرایط مسابقه برسانم اما من مسئول کارهای دیگران نیستم و در این باره آنها باید توضیح بدهند.

عبدی در خصوص اینکه آیا حالا با آمدن برانکو، با توجه به اینکه وی هم با مشکلات زیادی مثل اینکه شایعه شده او را از هتل بیرون کرده اند، پرسپولیس می تواند از این بحران خارج شود، عنوان کرد: ما در این چند ماه بعد از اینکه سیاسی به زندان افتاد به جز زمان کوتاهی که طاهری مدیریت را در اختیار گرفت تا مدیریت بحران کند هیچ پولی نداشتیم و باید بگویم شرایط کادر فنی قبل، به مراتب بدتر از  به کادر فنی فعلی بود. شاید برانکو از اول پولی گرفته باشد اما ما حتی آن پول را هم نگرفته ایم. از قدیم گفته اند هیچ کس روزنامه دیروز را نمی خواند و فکر می کنم این مثال تمامی صحبت های من را در دل خودش داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)