خبرگزاری پرسپولیس : مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست تیم فوتبال جوانان برابرتیم کره قابل پیش بینی بود و نتیجه ای دور از انتظار دراین بازی بدست نیامد.

حسین عبدی روزدوشنبه پس ازشکست تیم جوانان ایران برابرتیم جوانان کره جنوبی به ایرناافزود: بازی قبلی را برابر کویت بردیم اما آن بازی به هیچ وجه نباید ملاک عمل قرار می گرفت.

وی افزود: بازیکنان تیم ما به لحاظ استعداد، فیزیک و قدرت در سطح خوبی بودند، اما در دیدار با کویت هم معلوم بود ما خوب فوتبال بازی نمی کنیم.

مربی و کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: در آن دیدار که ما با اختلاف زیاد کویت را شکست دادیم این تیم حریف بسیار ضعیفی بود و ما در آن بازی به لحاظ تکنیکی چیزی برتر ازرقیب نداشتیم.

وی با بیان اینکه خلاقیت فردی و فیزیکی درفوتبال امروز تنها برگ برنده تیم ها نمی باشد،تصریح کرد:معتقدم فدراسیون فوتبال و مسوولان کل تیم های ملی بار دیگر دور باطلی را تکرار کردند و اشتباهات گذشته را مجددا مرتکب شدند.

عبدی با بیان اینکه تیم جوانان ما به مراتب از تیم های رده سنی پایین تر بهتر بود،افزود: متاسفانه با بی برنامه گی و مدیریت اشتباه این تیم خوب از راهیابی به جام جهانی بازماند فدراسیون برای این تیم بسیار هزینه کرد اما مسوولان تیم نتوانستند از توانایی بازیکنان به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گفته وی تیم جوانان ایران همانند پرسپولیس برای جذب بازیکنان و کادر فنی هزینه های زیادی کرده اما به هیچ وجه نتوانسته انتظارات کارشناسان و هواداران را برآورده کند.

به اعتقاد عبدی این تیم درصورت داشتن برنامه و کادر فنی قوی می توانست قهرمان آسیا شود و به جام جهانی صعود کند.

جوانان ایران درادامه رقابت های قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی ساعتی قبل برابر تیم کره جنوبی با نتیجه 4 بر1 شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها و صعود به جام جهانی باز ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)