پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت:تا روز شنبه با مربیان آکادمی جلسه ای خواهم گذاشت و  بررسی می کنیم که چه اتفاقاتی امروز رخ داده است.

حسین عبدی،درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:من جزییات این اتفاق را نمی دانم اما به طور حتم این افراد به صورت شخصی به باشگاه رفته اند و برنامه ای از سوی آکادمی در کار نبوده است.بحث اصلی و مشکل اصلی باشگاه در حال حاضر پول است.البته این موضوع فقط به تیم های پایه ای مربوط نمی شود و  پس از رفتن سیاسی تیم بزرگسالان هم این مشکل را دارد.

وی ادامه داد:به نظرم مربیان پایه ای در اعتراض خود زیاده روی کردند.اگر مسیر اعتراض و پیگیری از سوی مسولان آکادمی انجام می شد خیلی بهتر بود.فعلا به نظرم باید صبوری کرد تا مشکلات حل شود.

عبدی افزود:تا روز شنبه با مربیان آکادمی جلسه ای خواهم گذاشت و  بررسی می کنیم که چه اتفاقاتی امروز رخ داده است.بعد با کسانی که در باشگاه بودند صحبت می کنیم تا ببینیم اصلا امروز چه کسی مقصر این جریانات بوده است.

وی درباره اینکه ضیا عربشاهی گفته است که تیم بزرگسالان پرسپولیس به اردوی راس الخیمه می رود اما تیم های پایه ای مشکلات زیاد مالی دارند گفت:این قیاس به شدت عوامانه است.ما باید به اردوهای بهتری نسبت به راس الخیمه برویم.اگر باشگاه پرسپولیس برای تیم اولش هزینه می کند به این دلیل است که کلیت باشگاه را حفظ کند و در کنارش پایه ها هم مفهوم پیدا کنند.این بحث ها که مطرح می شود بحث های غیرکارشناسی و عامی است که نمی توان درباره آن صحبت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)