پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:رخواست های زیادی را از شهرستان های دور و نزدیک برای برگزاری دیدار یادبود نوروزی داشتیم اما امکان اینکه بازیکنان پرسپولیس در چنین بازی هایی حضور پیدا کنند وجود ندارد.

حسین عبدی در رابطه با برخی انتقادات نسبت به غیبت پرسپولیسی ها در بازی یادبود نوروزی اظهار داشت: من هم قبول دارم که باید تعامل بیشتری برای برگزاری این بازی میان باشگاه پرسپولیس و مسئولان برگزاری به وجود می آمد اما کل این کار چند روز بیشتر طول نکشید. شاید برخی هواداران نمی دانند که اصلا باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی در این بازی نداشت و یکسری از دوستان به خواست خودشان چنین دیداری را برگزار کردند. شخصا نه به این بازی دعوت شده بودند و نه اصلا زمان و مکان برگزاری آن را می دانستم. در هر صورت خوشحالم که یکسری از بازیکنان سابق پرسپولیس توانستند کاری برای هادی نوروزی انجام دهند.

وی همچنین افزود: در همین چند روز اخیر ما درخواست های زیادی را از شهرستان های دور و نزدیک برای برگزاری دیدار یادبود نوروزی داشتیم اما امکان اینکه بازیکنان پرسپولیس در چنین بازی هایی حضور پیدا کنند وجود ندارد. ما در روز جمعه یک بازی حساس با صبا خواهیم داشت و مطمئنا حضور در چنین دیدارهایی برای بازیکنان اصلا مناسب نیست. مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس در زمان خودش چنین دیداری را برای یادبود نوروزی برگزار خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه نورمحمدی اعلام کرده نمی خواهد بازوبند کاپیتانی را ببندد، تصریح کرد: این صحبت ها کمی احساسی است. البته چنین پیشنهادهایی در روزهای اخیر خیلی مطرح شده اما به شخصه بارها اعلام کردم نباید احساسی تصمیم بگیریم. با این حال امیدوارم هر تصمیمی گرفته می شود مغایر با قوانین نباشد که بتوانیم به خوبی برای یادبود نوروزی این اقدامات را انجام دهیم.

عبدی درباره خالکوبی شماره 24 روی دست بنگر و نورمحمدی که انتقاد برخی از پیشکسوتان را در پی داشت، بیان داشت: من این موضوع را ندیدم و فقط این را شنیدم که چنین اتفاقی رخ داده است. در مجموع در خصوص مسائلی که مربوط به تیم است باید با طاهری سرپرست باشگاه صحبت کنید چون طبق تصمیم هیات مدیره از سوی تیم مدیریتی باشگاه فقط طاهری است که با کادر فنی و بازیکنان ارتباط برقرار می کند تا شاهد وجود سلیقه های مختلف در تیم نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر مبلغی به حساب باشگاه واریز شده یا خیر، اذعان داشت: طبیعتا همین طور است. از زمانی که قراردادی امضا می شود باید هر دو طرف به تعهدات خود عمل کنند. این قرارداد چند هفته ای است امضا شده و طبق آن در هر موعدی که قرار باشد مبالغی به باشگاه واریز شود اسپانسر باید به تعهدات خود عمل کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا با وجود انتخاب اسپانسر همچنان مدیرعامل این باشگاه انتخاب نمی شود و طاهری همچنان به عنوان سرپرست فعالیت می کند خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهم است و باید در زمان مناسب به آن رسیدگی شود. در چند ماه اخیر بارها و بارها رسانه ها درباره این موضوع از من سوال پرسیدند که من هم در جواب گفتم باید با طمأنینه رفتار کنیم. یک مانع بزرگ بر سر راه انتخاب مدیرعامل انتخاب اسپانسر بود. ما هم خواستیم قبل از انتخاب اسپانسر مدیرعامل را انتخاب نکنیم تا مثل سال های گذشته شاهد تغییرات بی شمار در هیات مدیره نباشیم. الان مانعی وجود ندارد اما مشکلات برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمد که هنوز نتوانستیم به موضوع انتخاب مدیرعامل ورود کنیم.

عبدی در پاسخ به این سوال که قرار است نماینده ای از اسپانسر در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد یا اینکه همین هیات مدیره طاهری را به عنوان مدیرعامل انتخاب می کنند، گفت: در قرارداد ما با اسپانسر چنین چیزی نیامده که آنها نماینده ای در هیات مدیره داشته باشند. بحث تغییرات در هیات مدیره چند ماه قبل مطرح شده بود نیز از سوی مجمع بود نه از سوی خود اعضای هیات مدیره. حالا هم باید در اولین فرصت بنشینیم و تصمیمی که به صلاح باشگاه است بگیریم اما فعلا من نمی توانم نظر شخصی خود را درباره انتخاب مدیرعامل اعلام کنم.

وی در پایان درخصوص اینکه پرداخت عواید بازی پرسپولیس و صبا به خانواده نوروزی قطعی شده یا خیر، بیان داشت: تنها نگرانی ما در این باره موانع قانونی است. یک طرف این ماجرا باشگاه پرسپولیس است. طرف دیگر باشگاه صبا و از سوی دیگر سازمان لیگ تصمیم گیرنده است. اگر تمام این عوامل به پرداخت عواید این بازی به خانواده نوروزی رضایت دهند قطعا این کار انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)