پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری وظایف اجتماعی روی دوش ماست که نباید از آنها شانه خالی کنیم.

حسین عبدی درباره آغاز تمرینات تیم ب پرسپولیس از امروز اظهار داشت: نمی توان دیگر به این تیم گفت تیم ب پرسپولیس زیرا آن تیم را منحل کردند اما در هر صورت وظیفه من بود با توجه به مسوولیتی که بر دوش داشتم این بچه ها را رها نکنم و برای آنها شرایطی را مهیا سازم تا به تمرینات خود ادامه دهند. به اتفاق چند تن از دوستانم هزینه های این تیم را متقبل شدیم و برای بازیکنان تیم خوابگاه و غذا فراهم کردیم و از امروز نیز تمرینات را آغاز نمودیم.

وی افزود: روح جوانمردی اجازه نمی داد که این بچه ها را به  حال خودشان رها کنیم. متاسفانه شنیدم که دیشب 7، 8 نفر از آنها به دلیل نداشتن جای خواب در پارک خوابیدند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکسری وظایف اجتماعی روی دوش ماست که نباید از آنها شانه خالی کنیم حالا باشگاه پرسپولیس این کار را نکرده بنده وظیفه خود می دانم که این کار را انجام دهم در این بحث فقط یک طرف ضرر می کند و آن هم باشگاه پرسپولیس است.

عبدی در پاسخ به این سوال که دلیل انحلال تیم ب پرسپولیس را چه می داند؟ بیان داشت: علت انحلال را نمی دانم اما وقتی با برخی دوستان در باشگاه صحبت کردم آنها نیز گفتند که ما از این پروسه حمایت کردیم و نمی دانیم که چرا این اتفاق افتاد.

وی درباره این موضوع که می گویند باشگاه به خاطر حضور حسین عبدی در راس این تیم رای به انحلال آن داده است، اذعان داشت: اگر واقعا به خاطر بحث شخصی این تیم را منحل کرده اند که باید بسیار تاسف خورد. من حتی با آقای جعفر کاشانی صحبت کردم و ایشان گفت که از این موضوع خبر ندارد. در هر صورت کسانی مثل من که از نوجوانی تا پایان فوتبال خود را در پرسپولیس سپری کردیم نمی توانیم در برابر این پروسه پیشرفت شانه خالی کنیم.

عبدی در پاسخ به این سوال که آخرین بار کی با علی اکبر طاهری گفت وگو کرده است، گفت: من از طریق روزنامه ها و در ماه رمضان متوجه شدم که هیات مدیره تغییر کرده است. این یک امر طبیعی در فوتبال ما شده که وقتی یک نفر را می خواهند او را دعوت می کنند و با او صحبت می کنند اما وقتی که می خواهند وی را تغییر دهند باید در روزنامه ها خبر برکناری خود را بخواند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)