مرجع خبری پرسپولیس : حسین عبدی که در اتفاقات بازی با استیل‌آذین تنها یک نظاره‌گر بود بعد از این بازی عجیب می‌گوید؛ اگر به جای آن اوت‌دستی که در نهایت تبدیل به گل شد، هر توپ دیگری هم وارد دروازه حریف می‌شد احتمال التهاب وجود داشت چرا که استیل‌آذین بشدت تحت فشار بود و دوست نداشت به پرسپولیس ببازد.


* چه شد که آن اتفاقات عجیب در پایان بازی شمامقابل استیل‌آذین افتاد؟


من فکر می‌کنم آنها تحت فشار بودند ما هم همین شرایط را داشتیم. آنها دوست دارند به هر تیمی ببازند اما مقابل پرسپولیس شکست نخورند و در بازی رفت همین انگیزه وجود داشت. فکر می‌کنم اتفاقاتی که افتاد دست به دست هم داد تا بازیکنان حریف کنترل خودشان را از دست بدهند تا هر کاری ازشان سربزند. شاید اگر امروز از آنها بپرسید خودشان هم از رفتارشان پشیمان باشند و ندانند آنموقع چه کار کردند. مثلاً آن تکل روی پای آرفی و دعواهایی که در بازی رخ داد اصلاً در شأن فوتبال ما نبود.

 

کلاً در این سطح از فوتبال خیلی کم از این نوع اتفاقات را می‌بینیم در حالی که در این بازی بعضی بازیکنان به داور و همه اعتراض می‌کردند. همان طور که گفتم فکر می‌کنم روی آنها فشار بود حال مسئولان این تیم چه کار کرده‌اند که استیل‌آذین به این روز افتاده باید از خود این افراد پرسید.

 

* استیل‌آذینی‌ها به عدم رعایت فیرپلی از سوی بازیکنان شما که در نهایت منجر به گل برتری تان شد، اعتراض دارند. نظر شما چیست؟

خب در اینکه دروازه‌بان آنها وقت را تلف و تماشاگران را تحریک کرد شکی نیست. او با حرکاتش روی اعصاب همه راه می‌رفت و کاری می‌کرد که شرایط بازی متشنج شود. شاید اگر بازی مساوی می‌شد فقط تشنج روی سکوها ایجاد می‌شد اما در آن لحظه اتفاقی که آنها می‌گویند عدم رعایت فیرپلی بوده شرایط را عوض کرد. در هر صورت اتفاقی است که افتاده و این مسئله جزو قانون نیست شاید اگر هر توپ دیگری غیر از این اوت‌دستی هم می‌رفت توی دروازه باز هم این تشنج ایجاد می‌شد. مثلاً ما توپ را ندادیم به آنها اما اگر بعدا آن توپ سانتر می‌شد و می‌رفت داخل دروازه این حرف‌های زده شده، باز هم زده می‌شد. در هر حال موقعیت مکانی این تیم در در جدول باعث این اتفاقات شد.

 

* آنها می‌گویند شادی گل آرفی تحریک‌کننده بوده!

من آن صحنه را ندیدم اما شنیدم که این کار را کرده. در هر صورت اگر آرفی باعث ناراحتی کسی شده باید از طرف او از آنها عذرخواهی کنم. معتقدم شادی بازیکن نباید منجر به ناراحتی کسی شود. البته خود آرفی هم هست و می‌تواند عذر خواهی کند.

 

* درباره خود بازی و مسائل فنی آن در این یکی، دو روز کمتر صحبت شد. به نظر شما پرسپولیس شایسته پیروزی در این بازی بود؟

من معتقدم باید بازی را می‌بردیم چون موقعیت‌های بیشتری داشتیم البته کاری به نوع بازی دو تیم ندارم اما اگر ما مثل بازی رفت مقتدرانه می‌بردیم و در همان 90 دقیقه کار را تمام می‌کردیم هیچ کدام از این حرف و حدیث‌ها پیش نمی‌آمد.

 

* قبول دارید در نیمه دوم افت کردید؟

بله اما بازهم موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته آنها هم در ضد حمله‌ها خطرناک ظاهر شدند. مثلاً کاری که سپهر پشت هجده قدم انجام داد و کار درستی هم بود یا موقعیت زندی واقعاً خطرناک بود. قبول دارم که به خاطر بازی در زمین خودمان و انتظاری که هوادارانمان از ما داشتند باید راحت‌تر می‌بردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)