پرسپولیس نیوز : سخنگوی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: همه امور دراختیار نژادفلاح بود، اما از فردا فصل جدیدی از مدیریت در باشگاه پرسپولیس آغاز خواهد شد.

 حسین عبدی در پایان جلسه هیأت مدیره پرسپولیس که در محل این باشگاه برگزار شد، گفت: قرار است فردا در جلسه‌ای که با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، هدفگذاری باشگاه در فصل جدید و همه مسائل مربوط به هیأت مدیره جدید به تشریح این مسائل پرداخته تا دیگر احتیاجی نباشد که یک موضوع را بارها تکرار کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً متوجه شدید، بنده از این پس به عنوان سخنگوی باشگاه فعالیت می‌کنم و کاشانی نیز به عنوان رئیس هیأت مدیره و طاهری به عنوان سرپرست جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

  سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا نژادفلاح بعد از خروج از جلسه هیئت مدیره عنوان کرد با قدرت به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد و سجادی و هیئت مدیره از او حمایت کرده اما احکام چیز دیگری را می‌گویند، یادآور شد: نژادفلاح تا به امروز با قدرت به کارش ادامه داد و از فردا نیز طاهری مدیریت باشگاه را برعهده خواهد گرفت. قرار نیست چیزی غیر از این اتفاق بیفتد.  از حالا فصل جدیدی از مدیریت پرسپولیس شروع می‌شود و از فردا طاهری همه امور را دراختیار می‌گیرد.

عبدی در پایان گفت: در مورد تمام جزئیات فردا اطلاع‌رسانی می‌کنیم و در حضور اصحاب رسانه به سؤالات آنها پاسخ می‌دهیم.

 

عبدی در خصوص اینکه هیات مدیره با برانکو مشکلی ندارند عنوان کرد: از ابتدا هم کسی با برانکو مشکل نداشت و ما با برانکو با قدرت مسابقات لیگ را آغاز می کنیم. اما همانطور که گفتم فردا به تمام سوالات خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)