پرسپولیس نیوز : مربی پرسپولیس گفت: شاید مسخره ترین استرسی که می توانست به تیم قبل از یک بازی وارد شود، کاری بود که مکانی انجام داد.

حسین عبدی در رابطه با تساوی پرسپولیس مقابل راه آهن اظهار داشت: تنها چیزی که می تواند پرسپولیس را از این وضعیت خارج کند این است که بازیکنان فقط و فقط باید خودشان باشند. در تمرین هر چیزی که ما می بینیم، خوب است اما در زمین همه چیز تغییر می کند. یک توپ ساده می آید و وارد دروازه ما می شود اما از آن سمت می رویم و نمی توانیم توپ را وارد دروازه حریف کنیم.

وی ادامه داد: تمام اتفاقات بازی دیروز نیز طوری رخ داد که در نهایت همه چیز به سود تیم رقیب شد. شاید از نظر دریافت گل های عجیب پرسپولیس در این فصل با فاصله در صدر جدول قرار دارد. همین مسائل استرسی را به تیم وارد می کند که نمی گذارد بازیکنان کارشان را انجام دهند.

مربی پرسپولیس درباره اتفاقاتی که پیش از بازی دیروز رخ داد و باعث خارج شدن مکانی از لیست پرسپولیس شد، تصریح کرد: برخی از بازیکنان به شکلی عجیب نمی توانند خودشان را کنترل کنند. شاید مسخره ترین استرسی که می توانست به تیم قبل از یک بازی وارد شود، همین اتفاق بود. در نهایت هم خود بازیکن ضرر می کند و نمی دانم چرا چنین حرکاتی از آنها سر می زند.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود برخی بازیکنان دیگر در رفتار مکانی و برخورد او با درخشان نقش داشته اند، گفت: فاصله اینکه جلسه فنی به اتمام برسد تا اینکه تیم برای صرف ناهار به رستوران برود، چند دقیقه ای بیشتر نیست و بعید به نظر می رسد که بازیکن دیگری مکانی را برای چنین رفتاری شارژ کرده باشد.

عبدی درباره اینکه مکانی در هنگام ترک اردو با درخشان چه رفتاری داشته و آیا گوشی اش را به سمت او پرتاب کرده یا خیر، عنوان کرد: فکر نمی کنم که مکانی در هنگام ترک هتل برخوردی با درخشان داشته باشد. من به همراه امامی فر و باقری در رستوران بودیم که متوجه این اتفاق شدیم. البته آن زمان درخشان نزد ما نبود و شاید هم برخوردی با مکانی داشته اما من چیزی ندیدم و نمی دانم که چیزی پرتاب شده یا حرفی رد و بدل شده یا خیر.

وی در پایان گفت: این بار دیگر نباید مصلحت اندیشی کنیم و بگوییم که بار اول است یا دوم. باید کمیته انضباطی تشکیل شود و با این بازیکن برخورد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)