پرسپولیس نیوز :  سخنگوی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این باشگاه از نظر مالی تحت فشار است.

حسین عبدی بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در یک کنفرانس خبری حاضر شد و با خوش‌آمدگویی به خبرنگاران اظهار داشت: از شما رسانه‌ها ممنونم که هر یکشنبه در باشگاه پرسپولیس حضور دارید تا با دریافت اخبار درست، مانع از به وجود آمدن نقل قول دیگری شوید. ما امیدواریم بتوانیم تمام کارهای مربوط به باشگاه را به سمع و نظر شما و هواداران برسانیم و البته شما هم بتوانید کارهای‌تان را انجام داده و به درستی اخبار را منتقل کنید.

وی درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه امروز گزارش مالی که طی چند وقت اخیر به هیئت مدیره ارائه شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و اینکه چطور مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. همچنین بحث‌های دیگری مانند اسپانسر و … را که مربوط به گذشته بود، مورد بررسی قرار دادیم. ما به دنبال آن هستیم که این موضوع را نهایی کنیم. در بحث اسپانسر هر طرف بحث‌های مربوط به خودش را دارد، اما باید به یک نتیجه واحد برسیم تا قرارداد را جاری کنیم. امیدوار این اتفاق به درستی انجام شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در مورد تمام موضوعاتی که لازم بود در هیئت مدیره بحث و گفت‌وگو شد. باشگاه به دنبال این است که هر چه زودتر مشکلات مربوط به جذب اسپانسر را حل و فصل و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی در مورد اینکه عباس انصاری‌فرد اعلام کرده یک اسپانسر خیلی خوب برای پرسپولیس سراغ دارد که می‌تواند تمام هزینه‌های این باشگاه را تا پایان فصل برعهده بگیرد، خاطرنشان کرد: این مورد را از شما می‌شنوم. البته من خدمت شما خبرنگاران هستم تا اطلاعاتی را که دارم، در اختیار شما قرار دهم و بر عکس. خیلی خوب است که از زبان شما بعضی از جریانات را متوجه می‌شوم. به اعتقاد من انصاری‌فرد یکی از مدیران محترم پیشین باشگاه پرسپولیس است که شخصاً به او احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم هر قدمی که ما یا پیشکسوتان خارج از مجموعه باشگاه برمی‌داریم در جهت اعتلای باشگاه باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه در خصوص انتخاب مدیرعامل بحثی صورت گرفته است یا نه، تأکید کرد: نه. در این مورد صحبتی نشد. بحث اصلی همان قضیه اسپانسر بود. در حال حاضر باشگاه در این زمینه تحت فشار است و ما به دنبال این هستیم تا منابع مالی را برای باشگاه مشخص کنیم تا باشگاه بتواند مشکلات مالی خود را حل کند.

عبدی درباره کمک سه میلیاردی به باشگاه پرسپولیس و اینکه این پول به حساب این باشگاه آمده است یا نه، یادآور شد: در باشگاه پرسپولیس همه چیز کامل و مشخص است و هیچ وقت نمی‌شود مسئله‌ای را مخفی کرد. مسلماً اگر پول به باشگاه بیاید بین همه اعضای تیم تقسیم خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی در این باره که آیا فردا پول بازیکنان پرداخت خواهد شد اظهار داشت:  تا آنجایی که من در جریان قرار دارم و سرپرست باشگاه اطلاع داد، پرداختی‌ها به بازیکنان تا زمانی که اعلام شده بود، انجام خواهد شد و فردا و روزهای آینده به قول ها عمل خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود دولت مستقیماً درخواست کرده مشکلات باشگاه پرسپولیس حل شود، گفت: به هر حال پرسپولیس باشگاه مردمی است و همه باید کمک کنیم تا این باشگاه مشکلاتش برطرف شود. مطمئناً دولت، وزیر محترم و معاون او پیگیر حل مشکلات پرسپولیس هستند و در این زمینه اقدام خواهند کرد. مشکلات باشگاه پرسپولیس امیدوارم به نحوی حل شود که هر سال با مشکل مالی مواجه نباشد و یک بودجه‌ای برای هر فصل آن مشخص شود.

عبدی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس می‌تواند خارج از مجموعه فعلی این باشگاه باشد یا نه، تصریح کرد: در این مورد بحثی در هیئت مدیره نشده است، ضمن اینکه ما طبق اساسنامه عمل می‌کنیم. اگر چنین چیزی در اساسنامه آمده باشد ما مشکلی با آن نداریم و به این موضوع عمل می‌شود. در کل همه به دنبال این هستیم که هر تصمیمی گرفته شود به نفع باشگاه باشد. ما اگر حتی اقدامی انجام دهیم که یک هوادار از آن خوشحال شود، به شدت از این کار استقبال می‌کنیم.

وی در واکنش به قرارداد 400 میلیونی مصطفی قنبرپور که سازمان لیگ آن را رسانه‌ای کرده است و اینکه آیا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جریان این قرارداد قرار داشته است یا نه گفت: در نشست هیئت مدیره صحبتی در مورد این قرارداد نشده است. تمامی قراردادها زیر نظر سرپرست باشگاه بسته شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا جعفر کاشانی در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت نکرده است، گفت: هیچ لزومی نیست در جلسات هیئت مدیره همه اعضا باشند. در مقطعی من به خاطر سفر به خارج از کشور در جلسات غیبت داشتم و در مقاطعی نیز اعضا به علت کار شخصی مهمی که داشته‌اند نتوانستند در جلسات شرکت کنند. در ثانی اگر بخواهیم در مورد موضوعی تصمیم‌گیری کنیم، حتماً از تمام اعضا نظرخواهی خواهیم کرد تا به جمع‌بندی نهایی برسیم.

عبدی در خصوص کمک‌های مردمی که به باشگاه پرسپولیس از سوی هواداران این تیم می‌شود و کانون هواداران این باشگاه به شدت پیگیر این قضیه است، گفت:‌ در خصوص کمک مالی هواداران به باشگاه من قبلاً حرف‌هایم را زده‌ام و هم‌اکنون صحبت جدیدی ندارم. ضمن اینکه کانون هواداران نمی‌تواند در این زمینه مستقل عمل کند و همه چیز باید زیر نظر باشگاه پرسپولیس باشد.

 او در مورد اینکه چه زمانی مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود و تا پایان فصل این اتفاق می افتد هم گفت:چرا تا اخر فصل؟ قطعاً تا آن موقع مدیرعامل را انتخاب می‌کنیم. هر سرپرست طبق قانون می‌تواند 3 ماه سرکار باشد و تا 6 ماه هم این اتفاق می افتد. در اسرع وقت و با گذر این برزخ بر اساس قانون تصمیم گرفته می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه گفته می‌شود شهریورماه برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ماه خوبی نیست، گفت: این مورد را از شما می‌شنوم و درباره آن تحقیقی نکرده‌ام. همیشه صحبت هایی درباره مسایل مالی و فرازونشیب امتیازات مطرح است ولی اگر همواره این اتفاقات در نیمه اول سال و پایان تابستان رخ دهد باید بگویم که خوشبختانه داریم زمان را سپری می کنیم که امیدوارم بعد از این مشکلات کمتر شود.

عبدی در واکنش به این مسئله که پرسپولیس و استقلال همیشه در ماه شهریور مشکل داشته‌اند، اظهار داشت: نمی‌دانم منظور شما چیست اما امیدوارم از این ماه زودتر رد شویم تا در ماه‌های دیگر موفق باشیم. (باخنده)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)