مرجع خبری پرسپولیس : با آغاز کار “زلاتکو کارانیکار” در باشگاه پرسپوليس،توضيحات تكميلي را از روند آماده سازي تيم در اختيار این مربی قرار خواهم داد تا وی از شرايط تيم آگاهي کافی را پيدا كند.

 مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با اشاره به حضور “زلاتكو كارانيكار”، ‌به عنوان سرمربي اين تيم گفت: وي هنوز كار خود را به صورت رسمي با تيم آغاز نكرده است و روز گذشته تنها نظاره گر تمرين بازیکنان تیم بود.

 حسين عبدي‏‌، ضمن بيان مطلب فوق افزود: طي امروز و فردا صحبت هاي اصلی در خصوص شرایط تيم و نحوه تمرينات انجام شده با سرمربی جدید تیم پرسپولیس را در ميان خواهم گذاشت.

 وي ادامه داد:خوشبختانه تا این لحظه مشكلي با “كارانيكار” نداشتیم و انشاءالله در آينده‌ام هم نخواهيم داشت.با آغاز کار وی در باشگاه پرسپوليس،توضيحات تكميلي را از روند آماده سازي تيم در اختيار این مربی قرار خواهم داد تا وی از شرايط تيم آگاهي کافی را پيدا كند.

 عبدی گفت:البته هنوز فرصت نشده به طور مفصل با يكديگر گفت وگو كنيم. در اين مدت تنها دقايق كوتاهي را با هم صحبت كرده ایم اما در جلسات آينده بيشتر در خصوص تيم و شرایط فوتبال ایران حرف خواهيم زد. 


مربي تيم فوتبال پرسپوليس اضافه كرد:در خصوص عملكرد “كارانيكار” بايد مدتی از كاركردن وی در باشگاه بگذرد تا پس از آن بتوان در اين خصوص اظهار نظر كرد.در حال حاضر كار وي را نديده و او را نمي شناسم.

عبدي گفت:مي دانم كه زمان براي پرسپوليس دير شده اما اين شرايط زماني است كه وضعيت را به ما ديكته می کند. بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم كه در زمان باقي مانده تا آغاز مسابقات ليگ برتر، بهترين بهره را ببريم و تيم را به شرايط آرماني نزديك كنيم.

وي افزود:اگر من اعلام كردم شرايط براي تيم پرسپوليس در چند هفته نخست مسابقات ليگ برتر سخت خواهد بود،منظورم این بود که اين شرايط براي همه تيم هاي بزرگ نیز وجود دارد.چرا که نه تنها در ايران بلكه در تمام دنيا تيم هاي بزرگ در بازي هاي نخست،شرايط سختي دارند چرا كه از لحاظ هماهنگي نياز به زمان کافی دارند.
مربي تيم پرسپوليس ادامه داد:تركيب تيم هاي بزرگ از ابتدا تا پايان فصل دچار تغييرات زيادي مي شود تا كادر فنی در نهايت تركيب اصلي تيم را بشناسند . پرسپوليس نيز براي به دست آوردن تركيب اصلي و هماهنگي لازم چند هفته وقت نياز دارد که باید این مدت زمانی را به این تیم داد.
عبدي در خصوص وضعيت قرارداد بازيكناني نظير محسن خليلي ، علي كريمي و كريم باقري گفت: خيلي امروز قرار داد خود را تمديد مي كند ، علي كريمي هم مشكلي براي تمديد قرارداد ندارد اما در خصوص كريم باقري و نهايي شدن وضعيت علي كريمي امروز جلسه ای را با عباس انصاري فرد‏، مدير عامل باشگاه برگزار خواهيم كرد چرا كه اين بازيكنان مورد تاييد کادر فنی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)