پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افراد عجیبی در این سال‌ها مدیر پرسپولیس شدند که دانش و تجربه لازم را نداشتند و با رفتنشان بدهی‌های زیادی روی دست باشگاه گذاشتند.

حسین عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره مشخص نشدن مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برخلاف حریف سنتی این تیم، اظهار داشت: مسئولان باشگاه در حال پیش بردن کار‌ها هستند و فعلاً مشکلی پیش نیامده، اما بهتر است سریع‌تر به یک ثبات و منطق مدیریتی برسیم و مدیر پرسپولیس هم زودتر مشخص شود. تغییرات پیاپی و ناگهانی ثبات را بر هم می‌زند؛ باید در انتخاب مدیرعامل نهایت دقت را به کار بست و فردی مناسب انتخاب کرد و به او چندسال فرصت داد. باشگاه فوتبال یک مجموعه زودبازده نیست و باید صبر کرد و با برنامه‌‌ریزی در بلندمدت به دستاورد رسید.

وی ادامه داد: هر مدیری به پرسپولیس می‌آید با علم بر اینکه ۶ ماه دیگر در باشگاه نیست تن به هر قراردادی می‌دهد. در سازمان‌ها ابتدا اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شوند و سپس این افراد مدیرعامل را انتخاب می‌کنند که در باشگاه‌های ما برعکس است. از وزیر ورزش می‌خواهم در انتخاب مدیرعامل دقت داشته باشد و با یک انتخاب هوشمندانه پرسپولیس را باثبات و در مسیر برنامه‌های خود قرار دهد. در انتخاب مدیر باید به برنامه‌ها، ایده‌ها و عملکرد‌ها نگاه کنیم و فریب ظاهر افراد را نخوریم و طوری نباشد که با چند باخت هجمه ایجاد شده و مدیر برکنار شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گزینه‌های مطرح شده پیرامون صندلی مدیریت پرسپولیس گفت: بعضی گزینه‌ها خوب و مناسب هستند، اما بعضی‌ها هم این کاره نیستند و صرفاً برای شوآف و نشان دادن خودشان کار می‌کنند. مدیر پرسپولیس باید آگاهی و صداقت داشته باشد و منطقی عمل کند. اینکه مدیرعامل به بازیکن بگوید هر رقمی خواستی بنویس امضا می‌کنم اعتبار باشگاه زیر سوال خواهد رفت و خود مدیر هم با جدایی از پرسپولیس بدهی زیادی روی دست باشگاه خواهد گذاشت.

عبدی تصریح کرد: مدیرانی که با بازیکنان بی کیفیت و گرانقیمت اوکراینی و… قرارداد بستند تنها به دنبال کسب شهرت و درآمد برای خودشان بودند. مدیر پرسپولیس باید صداقت کاری داشته باشد و با بودجه‌ای که در اختیارش است بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. همگی از پرسپولیس انتظار قهرمانی داریم، اما اگر قرار باشد برای قهرمانی و پیروزی همه چیز به تاراج برود و از صفر شروع کنیم این هیچ ارزشی ندارد. افراد عجیبی در این سال‌ها مدیر پرسپولیس شدند که دانش و تجربه لازم را نداشتند و با رفتنشان بدهی‌های زیادی روی دست باشگاه گذاشتند.

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس در رابطه با شرایط کارگزار سرخپوشان خاطرنشان کرد: اگر مشکلات حق پخش و تبلیغات و درآمد بالای آن حل شود حتی نیاز به کارگزار نخواهیم داشت، اما در حالت عادی کارگزار پرسپولیس وقتی سرمایه می‌آورد توقع سوددهی هم دارد و برای دوطرف باید شرایط منصفانه‌ای متصور شد. نمی‌شود کارگزار ۱۰۰ میلیارد پول بیاورد و اگر ۲۰ میلیارد سود کرد بگوییم چرا به چنین پولی رسیده است. باید در این زمینه منطقی باشیم و با یک قرارداد صحیح و اصولی به یک ثبات مالی و اقتصادی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)