هنوز با کریم صحبت نکرده‌ام

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ابراز امیدواری کرد خداحافظی کریم باقری از این تیم شایعه بوده و عملی نشود.

 

حسین عبدی در مورد خداحافظی کریم باقری از تیم پرسپولیس گفت: روز دوشنبه وی در تمرینات شرکت نکرد و ما فکر می‌کردیم غیبت کریم دلیل خاصی دارد اما نمی‌دانستیم وی قصد حضور نیافتن در ادامه تمرینات و خداحافظی از تیم را دارد.

 

وی اضافه کرد: من هنوز با باقری صحبت نکرده ام، امروز هم تمرینات تیم تعطیل است اما قطعا مسئولان باشگاه با وی در این خصوص صحبت خواهند کرد. البته امیدوارم بحث خداحافظی وی شایعه باشد.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه خوردبین هم در صحبت‌هایش اعلام کرده یکی از دوستان باقری به وی خبر حضور نیافتن این بازیکن در تمرینات را اعلام کرده است، اضافه کرد: من کریم را واقعا دوست دارم، ما کنار هم بازی کرده ایم و حضورش می‌تواند فوق العاده به تیم کمک کند.

 

عبدی در پایان گفت: این مسائل و اتفاقات برای پرسپولیس جالب نیست زیرا هم کریم با باشگاه قرارداد دارد و هم باشگاه علاقمند به ادامه همکاری با این بازیکن است.

 

کریم باقری کاپیتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس که دوشنبه در تمرینات این تیم شرکت نکرد، اعلام کرده دیگر حاضر به حضور در تمرینات این تیم نیست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)