پرسپولیس نیوز : عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امیدوار است مسائل حقوقی پرونده مهدی طارمی به خودش و باشگاه پرسپولیس زیان نزد.

حسین عبدی درباره انحلال تیم "ب" پرسپولیس، اظهار کرد: ابتدا که این اتفاق افتاد من در سفر بودم و  کاملا در جریان این موضوع قرار نگرفته بودم، ولی وقتی از سفر بازگشتم با بازیکنانی که با آنها کار می‌کردیم با من تماس گرفتند و درباره انحلال تیم "ب" تیم فوتبال پرسپولیس توضیحات کامل را به من دادند. از شنیدن این خبر واقعا ناراحت و دلسرد شدم.

وی افزود: ما از میان چیزی حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر ۲۵ نفر را  انتخاب  کردیم و اردوهای مختلفی را تدارک دیدیم تا این نفرات را آماده کنیم. حدود یک ماه اردو داشتیم تا بتوانیم از میان دو هزار و ۵۰۰ نفر نفراتی که استعداد دارند را شناسایی و انتخاب کنیم. حال که تیم "ب" منحل شده است، معلوم نیست چه اتفاقی برای این بازیکنان رخ خواهد داد. برخی از این بازیکنان که شهرستانی هستند و به تهران آمده‌اند طی چند روز گذشته  شب‌ها در پارک می خوابیدند و جایی برای اسکان نداشتند، ولی از شب گذشته (دوشنبه) من با هزینه شخصی خودم و با کمک برخی از دوستانم مکانی را فراهم کردیم تا این بازیکنان فعلا در آنجا اسکان داشته باشند تا تکلیفشان مشخص شود. البته در صدد هستیم که یک زمین تمرین هم فراهم کنیم تا این بازیکنان فعلا به تمرینات ادامه دهند تا تکلیفشان مشخص شود.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم که در این جریان باشگاه پرسپولیس از نظر سرمایه نیروی انسانی لطمه خورد و مطمئنا در آینده که برخی از این بازیکنان ستاره شوند باشگاه حسرت خواهد خورد که چرا آنها را نگه نداشته است. ما با هدف پشتوانه‌سازی برای باشگاه پرسپولیس ماه‌ها تلاش کرده‌ایم تا مقدمات تشکیل تیم "ب" را فراهم کنیم، اما متاسفانه با یک تصمیم ناگهانی تیم منحل شد.

عبدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم فوتبال پرسپولیس، خاطر نشان کرد: من واقعا مهدی طارمی را دوست دارم. زمانی که در این تیم کار می‌کردیم طارمی تازه به پرسپولیس آمده بود. او واقعا بازیکن تاثیرگذار و با استعدادی است. به اعتقاد من داستان رفت و آمد او نباید اتفاق می‌افتد، اما حالا که این اتفاق افتاده و مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با باشگاه ترکیه‌ای مجددا به باشگاه پرسپولیس باز گشته است، امیدوارم که خودش و همین طور باشگاه پرسپولیس از مسائل حقوقی این جریان زیان نبینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)