مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس بعد از 364 روز موفق به گلزنی شد به همین دلیل و شاید به خاطر فشاری که در این مدت تحمل کرد بعد از گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان گریه کرد.

از این‌رو مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس گفت‌و‌گویی با ایران ورزشی داشته:

فکر می‌کردی در آخرین دقایق به‌عنوان بازیکن جایگزین به بازی بروی و بعد از آن هم موفق به گلزنی بشوی؟
باور کنید برای من نتیجه‌گیری تیمم از هر چیز دیگر مهمتر است و هیچگاه در نتیجه‌گیری به خودم فکر نمی‌کنم از این‌رو مهم نیست که خودم بازی کنم بلکه نکته مهم و حائز اهمیت این است تیم برنده شود. در این مدت هم خیلی تحت فشار بودم و اذیت شدم چون خیلی دوست داشتم که برای تیمم مثمرثمر واقع شود از این‌رو خیلی تلاش کردم و فکر می‌کنم دعای خیر هواداران هم پشت سرم بود که موفق شدم طلسم گل نزدنم را بشکنم و موفق به گلزنی شوم. خدا را شکر که گل زدم و سرمربی و هوادارانمان را خوشحال کردم و موفق شدم فشار سنگینی که روی دوشم بود را کمی کمتر کنم. قطعاً حالا با روحیه بالاتر به میدان می‌روم و بیشتر تلاش می‌کنم.
بعد از گلزنی گریه کردی و به شکل خاصی به ابراز احساسات پرداختی.
باور کنید از گلی که به مسجدسلیمان زدم به اندازه گلزنی در دربی‌هایی که گل زده بودم و یا گلزنی در فینال آسیا خوشحال شدم چون مدت زیادی بود که گل نزده بودم و فشار زیادی روی من بود به همین دلیل به خاطر همین مسأله بعد از گلزنی اشک ریختم.
بعد از گلزنی همبازی‌ات در بازی مقابل سپاهان، بالا و پایین پریدی که این امر موجب انتقاد از تو شدکه به جای گل زدن، بیشتر بالا و پایین می‌پرد!
بله شاید بعضی‌ها ایراد گرفتند اما باور کنید خوشحال شدم چون عاشق پرسپولیس هستم و وقتی تیم گل می‌زند انگار خودم گل زده‌ام. به همین دلیل هم بود که از گلزنی همبازی‌ام آن قدر خوشحال شدم و به ابراز احساسات پرداختم چون من هم به نتیجه‌گیری تیمم فکر می‌کردم و عاشق تیم و هوادارانش هستم و در هر حالتی دوست دارم که تیمم فقط برنده شود چون می‌دانم هر برد تیم چقدر هوادارانمان را خوشحال می‌کند و حتی در زندگی‌شان هم تأثیر‌گذار است.
در بازی مقابل مسجدسلیمان چرا این قدر در 15 دقیقه اول بازی تحت فشار قرار داشتید و حتی یک پنالتی هم به حریف دادید؟
به هر حال فوتبال همین است و هر تیمی که مقابل پرسپولیس حاضر می‌شود با دوبرابر توانش بازی می‌کند. از این‌رو نفت هم به دلیل خطر سقوط که این تیم را تهدید می‌کند مقابل ما انتحاری بازی کرد و چیزی برای از دست دادن نداشت اما بعد از سپری شدن دقایق اولیه همان‌طور که انتظار می‌رفت ما خیلی زود بازی را از حریف گرفتیم و تا پایان بازی فشار زیادی به حریف آوردیم و به هدف اصلی‌مان که گلزنی بود دست یافتیم و سه امتیاز را گرفتیم و به بردی پرگل رسیدیم.
در این رابطه که در زمان گلزنی در حالتی مشابه سیامک قرار گرفتی و گریه کردی چه صحبتی داری؟
واقعاً سیامک را در آن لحظه‌ای که گل زد خوب درک کردم و می‌دانستم که او چه فشاری را تحمل می‌کرد. به همین دلیل در آن لحظه که گل زدم قلبم از خوشحالی به درد آمد و به دلیل فشاری که روی من بود دقیقاً احساسم مانند سیامک شد.
در رابطه با بازی حساس مقابل تراکتور که در بازی رفت هم موفق به شکست‌تان شد چه نظری داری؟
9 بازی دیگر باقی مانده و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. بازی‌ها در نیم فصل دوم خیلی سخت است و ما می‌دانیم که خودمان باید در هر بازی پیروز شویم و کاری به تیم دیگر نداشته باشیم. تراکتور هم تیم خوبی است اما ما در هر بازی محکوم به پیروزی هستیم و در این دیدار هم فقط برای برد به مصاف حریف می‌رویم.
گلی که زدی راه را برای گل‌های بعدی‌ات هموار خواهد ساخت؟
حتماً از لحاظ روحی روانی شرایط بهتری پیدا کرده‌ام و با روحیه بالاتر ان‌شاءالله اگر قسمت شد و به میدان رفتم باز هم نهایت تلاشم را برای گلزنی خواهم کرد.
در رابطه با قهرمانی‌ در لیگ و جام حذفی با توجه به جنگ‌تان با سایر مدعیان چه نظری داری؟
در حال حاضر رقابت‌ها به گونه‌ای شده که هر بازی برای تیم‌ها خصوصاً مدعیان مانند یک جنگ تمام‌عیار شده است. قهرمانی در هر دو جام هم مشکل است اما حتماً با پشتوانه خیلی خوبی که داریم ما مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم و برای رسیدن به این مهم حتماً تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. در جام حذفی سه فینال برای قهرمانی داریم و راهمان کوتاهتر است اما در لیگ کارمان کمی سخت‌تر است البته با حمایت هوادارانمان و دلگرمی و اعتمادی که آنها به ما می‌دهند فقط برای برد به میدان می‌رویم و هدفمان چیزی جز قهرمانی نیست.
در رابطه با رقابت با بقیه مهاجمان پرسپولیس و نقش آنها در گلزنی‌ات چه صحبتی داری؟
همیشه عاشق رقابت هستم و دوست دارم با بقیه هم‌پستی‌هایم رقابت کنم چون خوب می‌دانم که این موضوع چقدر روی پیشرفت بازیکن مؤثر است به همین دلیل از این رقابت خیلی راضی‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)