مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي روز دوشنبه با بیان اینکه بازیهای پرسپولیس و فولاد همیشه زیبا بوده گفت: در فصل گذشته به جز نتيجه، بازي خوبي را از هر 2 تيم شاهد بوديم كه در اين فصل نيز اين موضوع در ديدار رفت تكرار شد.

وي افزود: به طور حتم اين بازي براي تيم پرسپوليس ساده نخواهد بود، چرا كه فولاد روند رو به رشدي را پيش گرفته و بازي به بازي بهتر مي شود، البته اين موضوع در نيم فصل دوم نمود بيشتري داشته است.

به گفته وي مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد خوزستان در كار آماده سازي و آموزش بازيكنان اين تيم موفق عمل كرده و بدنبال آن نتايج خوبي نيز كسب كرده است.

مربي تيم پرسپوليس ادامه داد: تيم فولاد از معدود تيم هاي حاضر در ليگ برتر است كه در فصل جاري بازيكنانش فوتبال را خوب فهميده و بازي هاي زيبايي به نمايش مي گذارند.

 

وي در خصوص تازه ترين شرايط تيم پرسپوليس نيز گفت: پس از تعطيلات 45 روزه ليگ برتر ادامه ديدارهاي خود در نيم فصل دوم را با ارايه بازي خوب مقابل صنعت نفت آغاز كرده و مقابل اين تيم سخت كوش به برتري رسيديم.

وي افزود: در بازي بعد خود مقابل راه آهن شهرري نيز روند خوبي را طي مي كرديم كه با اخراج نا به هنگام دروازه بان اين تيم از بازي تيم ما سير نزولي به خود گرفت.

عبدي گفت: در ديدار مقابل تيم شاهين بوشهر متاسفانه بازيكنان نتوانستند انتظارات كادر فني را برآورده كنند، هر چند كه در اين بازي به پيروزي رسيديم.
به گفته وي زمين نامساعد ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر و شرايط جوي ورزشگاه طوري بود كه آنها همانند ساير بازي هايي كه در زمين خود برگزار مي كردند توانستند فشار زيادي بر ما وارد كنند.

وي گفت: اين بازي روند طبيعي خود را نداشت و هر 2 تيم با بر هم خوردن برنامه هايشان بدون اينكه هدف خاصي براي كارهاي تاكتيكي داشته باشند، توپ را در بازي به جريان انداختند كه البته در ادامه ما بازدن گل دوم توانستيم بازي را كنترل و دومين شكست خانگي را به اين تيم خوب تحميل كنيم.

عبدي در عين حال فراز و نشيب هاي تيم پرسيوليس را به ضرر اين تيم خواند و افزود: متاسفانه تيم ما در يك بازي خيلي خوب است، اما در بازي بعدي بازيكنان حتي در حد معمول هم فوتبال بازي نمي كنند.

وي كه به آينده تيم پرسپوليس بسيار و كسب نتايج بهتر اميدوار است، افزود: در حال كنترل اين وضعيت هستيم تا تيم به ثبات لازم دست پيدا كند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)