پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: صبح امروز (چهارشنبه) متوجه شدیم بازیکنان کروات مدنظر برانکو با هزینه خودشان از ایران رفته‌اند!

حسین عبدی در خصوص سفر غیر منتظره بازیکنان کروات مدنظر برانکو ایوانکوویچ به کشورشان اظهار داشت: من هم امروز صبح باخبر شدم بازیکنان اهل کرواسی به کشورشان بازگشته‌اند. این مسئله با هماهنگی باشگاه نبوده و آنها حتی بلیت برگشت را با هزینه خودشان تهیه کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا با رفتن این دو بازیکن کروات به کشورشان، انتقال آنها به پرسپولیس منتفی است؟» گفت: این مسئله هنوز به طور کامل منتفی نشده است. برانکو این نفرات را به باشگاه معرفی کرده و خواهان عقد قرارداد با این دو بازیکن شده است.

سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان مد نظر برانکو کارنامه فوتبالی خوبی ندارند، تصریح کرد: ما هم که کارنامه فوتبالی این دو بازیکن را بررسی کردیم، توجه شدیم آنها در ماه‌های اخیر کمتر بازی کرده‌اند. در هر صورت سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که چه نفراتی در لیست تیم قرار بگیرند و در خصوص تبعات این تصمیم هم خود او پاسخگو است.

عبدی درباره لیست بازیکنان پیشنهادی برانکو عنوان کرد: درباره لیست خریدی که برانکو به باشگاه تحویل داده هر روز در باشگاه بحث و تبادل نظر می‌شود و در نهایت تلاش می‌کنیم بهترین‌ها به پرسپولیس بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)