بازیکن مصدوم زیاد داریم اما تلاش می کنیم ببریم

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس که 4 بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته سعی دارد با پیروزی مقابل صبا از بحران خارج شود و در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.

 

حسین عبدی مربی تیم پرسپولیس در ارتباط با آخرین شرایط پرسپولیس اظهارداشت: بچه‌ها در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و ما سعی کردیم تا آنها را از لحاظ روحی و روانی به شرایط نرمالی برسانیم چراکه باختهای گذشته تأثیر بدی بر روی آنها گذاشته بود.

 

وی در ادامه افزود: طی این مدت شرایط زیادی باعث عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس شده است. اشتباهات داوری، آسیب‌دیدگی بازیکنان و سایر حاشیه‌های موجود باعث شد تا تیم ما وارد بحران شود و نتواند نتایج لازم را بدست بیاورد.

 

 

 

عبدی تصریح کرد: تمام تیمهای بزرگ دنیا دچار چنین مشکلاتی می‌شوند. پرسپولیس تیم بزرگی است و با بازیکنانی که در اختیار دارد به زودی نتایج گذشته را جبران خواهد کرد.

 

حسین عبدی مربی تیم پرسپولیس با اشاره به بازی مقابل صبا خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از بازیکنان ما دچار مصدومیت شده‌اند. سپهر حیدری 2 هفته است که به طور کامل همراه تیم تمرین نکرده و با وجود مصدومیت به زمین رفته، غلامرضا رضایی از ناحیه کشاله ران درد دارد اما با همه این شرایط ما تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با پیروزی مقابل صبا از این بحران خارج شویم و تیم را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)