پرسپولیس نیوز : سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر تراکتورسازی تبریز گفت: کادرفنی وبازیکنان تلاش زیادی کردند و به طورحتم به خاطر این پیروزی شیرین پاداشی برای آنان درنظر خواهیم گرفت.

حسین عبدی پس از برتری یک برصفر تیم پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با اشاره به اینکه این دیدار برای تیم ما بسیار حساس بود و بازیکنان استرس زیادی داشتند،افزود: خوشبختانه بازی خوبی انجام شد و تیم ما به پیروزی رسید که جای تقدیر دارد.
وی درپاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان و کادر فنی پاداشی در نظر خواهید گرفت تصریح کرد:تمام تلاش هیات مدیره ایجاد حاشیه امن اقتصادی و مدیریتی برای تیم و باشگاه است.
عبدی ادامه داد: به طور حتم برد برابر تیم تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد و پاداش مناسبی برای اعضای تیم درنظر خواهیم گرفت.
وی اضافه کرد: البته بازیکنان برای پاداش نمی جنگند آنان برای بازگرداندن تیم به جایگاه واقعی اش در جدول رده بندی تلاش می کنند برهمین اساس بهترین پاداش برای تمامی پرسپولیسی ها برد است تا بتوانند از این وضعیت خارج شوند اما ما هم به فکر هستیم و از هر مساله ای که به افزایش انگیزه بازیکنان کمک کند استفاده خواهیم کرد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره توافقات این باشگاه با همراه اول به عنوان حامی مالی این تیم نیز گفت: درهرصورت همراه اول آمده است و مشارکت ما با این اسپانسر تازه آغاز شده.
عبدی درپاسخ به این سووال که همراه اول حامی دائمی خواهد بود و یا به صورت مقطعی با این باشگاه به توافق رسیده است، تصریح کرد: همانطور که اشاره کردم تازه مشارکت ما با همراه اول آغاز شده است همکاری ما با این تیم دوسویه است ودرطول هفته جاری درخصوص قرارداد این باشگاه با حامی مالی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)