پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی برای موفقیت در جام ملت های آسیا و کسب عنوان قهرمانی باید از قبل برنامه ریزی دقیق داشته باشد و بدون برنامه نمی توان انتظار موفقیت داشت.

حسین عبدی امروز (یکشنبه) به دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق اشاره کرد وگفت: تیم ایران در نیمه نخست این دیدار که امروز برگزار شد ، با بازیکنان ذخیره خود وارد میدان شد و توانست بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش بگذارد. هر دو تیم در این دیدار از بازیکنان جوان خود بهره می بردند و همین مساله باعث شد تا در دقایقی از مسابقه دو تیم به دنبال شناخت از هم باشند.

وی ادامه داد: قطعا کادرفنی تیم ملی از برگزاری این دیدار اهدافی داشته است که فکر می کنم محک بازیکنان جوان در پست های مختلف هدف اصلی کادرفنی بود. کادر فنی می تواند از این بازیکنان جوان در جام ملت ها نیز بهره مند شود . با حضور این بازیکنان نقاط ضعف تیم از بین می رود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس موفقیت تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا گفت: هیچ تیمی در این رقابت ها بی شانس نیست اما قطعا هر تیمی که تدابیر بهتری اندیشیده باشد شانس بیشتری خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا انجام یک دیداردوستانه برای تیم ملی کافی بود، خاطرنشان کرد: قطعا یک بازی دوستانه هیچ مشکلی از فوتبال ایران برطرف نمی کند و باید این را بدانیم که داشتن برنامه ریزی، برگزاری اردوهای خوب دلیل اصلی موفقیت تیم ها در رویدادهای ورزشی خواهد بود. متاسفانه نداشتن برنامه در فوتبال ایران به امری عادی تبدیل شده است و همیشه خیلی دیر یادمان می افتد که باید برنامه ریزی کنیم.

عبدی در مورد مصدومیت پژمان منتظری و آسیب های احتمالی غیبت این بازیکن گفت : ما در دفاع وسط بازیکنان خوبی داریم که می توانند جای این بازیکن را پر کنند البته حضور سید جلال حسینی در قلب دفاع ایران کار را برای هر بازیکنی که بخواهد جایگزین منتظری شود ،آسان می کند.

وی با انتقاد از کارشناسانی که اردو امارات پرسپولیس را بی دلیل می خوانند، گفت: در فوتبال ایران معنای اردو و دیداردوستانه به درستی معنا نشده است و برگزاری این اردو ها تنها برای خرج کردن پول نیست چه بسا که برگزاری بسیاری از این اردوها در خارج از کشور ارزان تر از داخل خواهد بود.

عبدی افزود : برگزاری این اردوها با هدف ایجاد ارتباط قوی تر میان بازیکنان و همچنین آشنایی با سبک فوتبال عرب ها که در لیگ قهرمانان آسیا با ما همگروه هستند. سئوال من از منتقدان این است که وقتی ما باید در لیگ قهرمانان با تیم های عربی مسابقه دهیم برای برگزاری دیداردوستانه و اردو باید به چه جایی سفر کنیم؟

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا از بازیکنان جذب شده این تیم در نیم فصل رضایت دارد، ادامه داد: شرایط پرسپولیس غیر متعارف است و ما باید عملکرد تیم در نقل و انتقالات را با وضعیت تیم بسنجیم. زمانی که مدیرعامل ما در فصل نقل و انتقالات با مشکل روبه رو می شود و بودجه ای هم برای جذب بازیکن نداریم. به نظر شما مدیران ما ضعیف کار کرده اند؟ من فکر می کنم با شرایط موجود عملکرد ما در نقل و انتقالات بد نبود.

وی در زمینه اضافه وزن بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس گفت: این مساله صحیح نیست و او اصلا اضافه وزن ندارد. بهتر است برای اظهار نظر در مورد بازیکنان منتظر شروع مسابقات باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)