پرسپولیس نیوز : سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تیمی بازی داریم که از لحاظ هماهنگی، قدرت تیمی تیم با کیفیتی است و باید با تمرکز بالا مقابل النصر به میدان برویم.

 حسین عبدی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با النصر عربستان گفت: اگر بخواهیم بازی را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگویم با تیمی بازی داریم که با 51 امتیاز و همین تعداد گل زده در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارد و یکی از بهترین تیم‌های این کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: النصر از 21 بازی 16 برد، 3 مساوی و 2 باخت در کارنامه خود دارد که آمار خیلی خوبی است. با تیمی بازی داریم که از لحاظ هماهنگی، قدرت تیمی تیم با کیفیتی است و باید با تمرکز بالا مقابل این تیم به میدان برویم.

سرمربی موقت پرسپولیس با اشاره به بازی رفت تیمش مقابل النصر گفت: نوع بازی با النصر خیلی تفاوت نخواهد کرد، در بازی رفت اگر چه 3 گل دریافت کردیم اما موقعیت‌های گل‌مان از این تیم کمتر نبود و می‌توانستیم با همین تعداد گل دریافتی دروازه آنها را باز کنیم.

عبدی تصریح کرد: خستگی عامل اصلی باخت ما در بازی رفت بود. حتما خاطرتان هست بعد از بازی با بنیادکار ما در ازبکستان سفری به تبریز داشتیم و چند روز بعد در سفری دیگر به اهواز رفتیم، دوباره از اهواز با اتوبوس راهی مسجدسلیمان شدیم. همه این سفرها چه زمینی و چه هوایی خستگی زیادی روی تن بازیکنان گذاشت و در شرایطی به عربستان سفر کردیم که واقعا بازیکنان سرحال نبودند و همان خستگی باعث شد آنطور که باید، نتوانیم نتیجه خوبی مقابل النصر کسب کنیم.

عبدی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا تغییر و تحولات کادرفنی پرسپولیس می‌تواند در بازی فردای این تیم مقابل النصر تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: امیدوارم اگر قرار است تاثیرگذاری هم وجود داشته باشد تاثیر مثبت باشد و شرایط به سمتی برود که همه از آن لذت ببریم نه اینکه خدای نکرده تاثیرات منفی باشد و همه متضرر شوند.

وی در واکنش به این مسئله که خیلی‌ها اعلام می‌کنند نشستن او برای یک بازی روی نیمکت پرسپولیس حالت دوسرباخت دارد، یعنی اینکه اگر پرسپولیس مقابل النصر شکست بخورد همه عبدی را مقصر می‌دانند و اگر هم پرسپولیس پیروز شود این برد به حساب درخشان می‌رود، خاطرنشان کرد: در فوتبال یک نفر همه کارها را انجام نمی‌دهد و نمی‌تواند در یک تیم تاثیر انکارناپذیر داشته باشد بلکه کار تیمی است که اثرگذار است. ما هم می‌خواهیم دست به دست هم دهیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. همه ما باید در قالب کار تیمی وظایف‌مان را به درستی انجام دهیم.

سرمربی موقت پرسپولیس ادامه داد:  وقتی درصد موفقیت بالا برود تیم شما هم شانس پیروزی دارد؛ بازیکنان خوب، امکانات سخت‌افزاری خوب و … درصد موفقیت را بالا می‌برد. خوب تمرین کردن، استفاده از نقاط ضعف حریف و البته اتفاقات فوتبالی اگر به نفع شما باشد درصد موفقیت تیم بالا می‌رود، هیچکس‌ به یقین نمی‌تواند بگوید برنده یا بازنده یک بازی است. در مجموع همه ما باید دست به دست هم بدهیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا از حمید درخشان هم مشورت می‌گیرد، عنوان کرد: مطمئنا از همه مشورت خواهم گرفت فقط یک روز است که درخشان از پرسپولیس جدا شده و قطعا نقش او در تیم وجود دارد. ما هر کاری که انجام می‌دهیم به خاطر پرسپولیسِ بزرگ است نه شخص خاصی و به خاطر همین باید انتظارات را برآورده کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا امکان دارد به عنوان دستیار در کنار برانکو ایوانکوویچ فعالیت کند، گفت: در زمان خاص خودش در مورد این مسئله صحبت می‌کنم چون فعلا تمرکز همه ما معطوف به بازی فردا و النصر عربستان است تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی موقت پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس جدایی درخشان را هضم کرده‌اند و اینکه این مسئله روی کار آنها تاثیر می‌گذارد اظهار داشت: باز باید صحبت‌هایم را تکرار کنم. همه چیز یک شبه درست یا خراب نمی‌شود بالاخره وقتی وظایف روی اصول انجام شود، درصد موفقیت هم بالا می‌رود هر کسی باید نقش خود را به درستی ایفا کند تا به موفقیت برسیم. ما فردا فقط به فکر این هستیم که بازی منطقی و درخور شأن پرسپولیس به نمایش بگذاریم و امیدوارم تاثیر اتفاقات اخیر هم روی تیم مثبت باشد. در نهایت امیدوارم هرچیزی که به صلاح باشگاه پرسپولیس و موفقیت تیم در بازی با النصر است، اتفاق بیفتد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای بازی فردا با النصر با همان ترکیب بازی رفت به میدان می‌رود، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که زیاد نمی‌شود به ترکیب دست  زد و بیشتر باید روی تغییر سیستم کار کرد. هرچند برای اجرای هر سیستمی باید ببینید ابزارش را دارید یا نه، ما هم کاری را انجام می‌دهیم که بهترین باشد و 11 نفری که به زمین می‌روند، تلاش می‌کنند به بهترین نحو وظایف خود را انجام بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا پرسپولیس با سیستم هجومی به میدان می‌رود یا اینکه اولویت گل نخوردن از النصر عربستان است، گفت: همه چیز فردا مشخص می‌شود. ما پلن A و B خود را مشخص کرده‌ایم. نوع چیدمان نفراتمان را هم تعیین کرده‌ایم. ما روی نوع دفاع و حمله کردن النصر برنامه‌ریزی می‌کنیم. واقعا فوتبال فقط حمله کردن و یا فقط دفاع کردن نیست بلکه مجموعه‌ای از این مسائل است. ما هم با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم. تلاش می‌کنیم با تمام توان‌مان حمله و دفاع کنیم و بازی را اداره کنیم. برنامه ما باید برای تمام 90 دقیقه باشد.

عبدی ادامه داد: وقتی در مسابقه دوومیدانی داور تپانچه شروع مسابقه را به صدا درمی‌آورد آن کسی که ابتدا از همه جلو می‌افتد لزوما قهرمان نمی‌شود، به خاطر همین باید برای تمام لحظات‌مان برنامه داشته باشیم. برنامه‌ای که تدوین و طراحی کردیم برنامه بدی نیست و امیدوارم اجرای خوبی داشته باشد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا فرناندو گابریل برای بازی فردا می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند یا خیر، اعلام کرد: بعد از اتفاق بدی که برای گابریل در بازی با نفت مسجدسلیمان افتاد ما او را برای دیدار رفت با النصر از دست دادیم که این نقطه ضعف بزرگ و غیرقابل جبرانی بود اما برای بازی فردا این بازیکن مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد. سرِ گابریل با اینکه زخمی است اما دو هفته است که با تیم تمرین می‌کند و برای اینکه خدای نکرده در طول بازی فردا مشکلی برایش پیش نیاید قرار است از کلاهی ضربه‌گیر استفاده کند.

وی در پایان گفت: باید به تیم النصر عربستان خیرمقدم بگویم. آنها پذیرایی خوبی از ما در عربستان کردند و من هم امیدوارم که این کار را انجام دهیم و میزبان خوبی باشیم. فردا بازی مهمی داریم و از مردم و همچنین تمام ابزاری که می‌توانند به ما کمک کنند درخواست دارم کوتاهی نکنند تا بتوانیم نتیجه ایده‌آلی رقم بزنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. واقعا مهمترین مسئله جمع کردن امتیازات لازم برای صعود است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)