پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مذاکرات مخفیانه این باشگاه با فرهاد کاظمی صحت ندارد، گفت: ما برای برانکو ایوانکوویچ فرصتی تعیین نکرده و صبورانه از وی حمایت می‌کنیم.

حسین عبدی درباره اخبار مربوط به مذاکره مسئولان باشگاه با فرهاد کاظمی برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و اصلا مطرح نشده است. شاید این موضوع در فضای مجازی و یا رسانه‌ها عنوان شده باشد ولی با قطعیت می‌گویم که چنین چیزی نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: هیچ فرصتی برای برانکو ایوانکوویچ تعیین نشده است و ما صبورانه از وی حمایت می‌کنیم. پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و امیدواریم که این بازی‌های خوب با پیروزی همراه باشد. ما در چند هفته گذشته باید از تیم حمایت می‌کردیم و این اتفاق هم افتاده است. این حمایت ادامه دارد تا تیم به نتیجه برسد و انتظارات مردم برآورده شود.

عبدی درباره برگزاری جلسات هیات مدیره و کمیته فنی برای ارزیابی وضعیت تیم، تاکید کرد: طبق برنامه هر یکشنبه جلسات مختلفی را برگزار می‌کنیم. از ساعت ۱۲ تا ۱۴ جلسه هیات مدیره است و اگر لزومی داشته باشد جلسات کمیته فنی و کمیته انضباطی هم بعد از آن برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص بحث کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ برتر به خاطر اشتباهات داوری که بعد از بازی با ذوب آهن مطرح می‌شود، گفت: این موضوع بیشتر در وبلاگ‌ها مطرح بود آن هم به خاطر اعتراض نسبت به داوری‌هایی که افت داشته است. باید دید کمیته داوران نسبت به این اعتراضات چگونه عمل خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیشنهاداتی که برای استفاده مجدد از داور خارجی در لیگ عنوان می‌شود، خاطرنشان کرد: به نظرم ما داوران خوبی داریم ولی اشتباهات آنها زیاد و تکرار آنها باعث این مسائل شده است. با این حال خودم ترجیح می‌دهم از داوران ایرانی استفاده شود به شرط کم شدن اشتباهات.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)