خبرگزاری پرسپولیس : مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پس از شکست برابر تراکتورسازی و بدون اتلاف وقت باید در مورد کادر فنی این تیم تصمیم‌گیری می‌شد، گفت: مشکل پرسپولیس تصمیم‌گیری‌های نادرست است.

حسین عبدی در مورد احتمال کنار گذاشتن مانوئل ژوزه از تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعید است این مربی بتواند کاری را در تیم انجام دهد زیرا در این مدت امکانات لازم و بازیکنان مدنظرش را در اختیارش گذاشتند و اگر نتیجه خوبی هم بدست آمد، مانند بازی با پیکان جرقه بود.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس در لیگ دوازدهم ثبات نداشت و ادامه این همکاری وقت تلف کردن است، افزود: مدیرعامل باشگاه باید پس از بازی با تراکتورسازی سریعا در مورد کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کرد اما ایشان در آن مقطع در مسافرت بودند و پس از اینکه زمان بسیار خوبی هدر رفت، قصد دارند چنین اقدامی انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید مدیرعامل و مربیان برای بهبود وضعیت تیم تصمیمات جدی‌تر بگیرند، خاطرنشان کرد: پیشنهاداتم برای بهتر شدن وضعیت تیم را در روزنامه‌ها بیان نمی‌کنم زیرا اگر بخواهند آن را در نشست‌‎ها حضوری مطرح خواهم کرد و اگر هم نخواهند کسی نمی‌تواند کمکی به آنها کند.

وی اضافه کرد: به نظرم هرکسی نقد و یا راهکاری دارد باید آن را به مسئولان بیان کند ولی بارها این مسئله اتفاق افتاده و هیچکس به آنها توجه نکرده است. اینکه فکر کنیم بهترین هستیم و همه چیز را می‌دانیم درست نیست زیرا یک نفر همه چیز را نمی‌داند و همه هستند که همه چیز را می‌دانند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل پرسپولیس کادرفنی است یا بازیکنان؟، اظهار داشت: مشکل پرسپولیس فقط یک چیز نیست، بلکه تصمیماتی که برای آن اتخاذ می‌شود، تصمیمات کارسازی نیست. بطور مثال وقتی بنا به دلایلی بازیکنی از تیم رفت، به جایش بازیکنی جذب نشد که نقاط ضعف را برطرف کند و نفرات جذب شده حتی در حد لیگ یک هم بازی نکردند.

وی با تاکید بر اینکه در تیم‌‎های بزرگ باید تصمیم‌گیری‌ها درست باشد، افزود: اگر تصمیمات در جهت رفع مشکلات نباشد، در نیم فصل دوم هم اتفاق خاصی در تیم رخ نخواهد داد، همانطور که در گذشته هم تصمیمات اشتباه گرفته شد و تیم به این وضعیت درآمد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: وقتی فصل گذشته تیم نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، وعده نتیجه گیری و قهرمانی تیم در فصل آینده داده شد اما نه تنها من، بلکه هیچکس نمی‌داند این فصل آینده چه زمانی از راه می‌رسد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)