مربی امید‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر تیمی که به قرعه این تیم می‌افتد قطعا این موضوع را می‌داند که کار سختی دارد و شرایط دشواری برای صعود خواهد داشت.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده پرسپولیس در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: آلومینیوم تیم بسیار سخت‌کوش و دونده‌ای است و اصلاً نباید به جایگاه این تیم نگاه کنیم چرا که هر تیمی مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه‌های زیادی خواهد داشت.

وی در این رابطه افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر تیمی که به قرعه این تیم می‌افتد قطعاً این موضوع را می‌داند که کار سختی دارد و شرایط دشواری برای صعود خواهد داشت. من تجربه حضور در آلومینیوم را داشتم و به خوبی می‌دانم که این تیم در اراک چقدر خوب بازی می‌کند. به نظر من بازی زیبایی خواهیم دید و اگر سرخ‌پوشان در همان دقایق ابتدایی به گل برسند در ادامه نیز با مدیریت بازی می‌توانند از سد آلومینیوم بگذرند.

*همه‌ هواداران سرخابی از خصوصی‌سازی خوشحال هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با خصوصی شدن سرخ‌پوشان و انتقال مالکیت این تیم به ۶ بانک، تصریح کرد: خداراشکر بالاخره این اتفاق افتاد و باشگاه خصوصی شد، شاید حالا بتوانیم به طور برابر با تیم‌های صنعتی لیگ رقابت کنیم. اگر بخواهیم رقابت را کنار بگذاریم و ۲ طرفه صحبت کنیم به نظرم هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال از این انتقال راضی هستند و خوشحال شدند. سرخابی‌ها سالیان زیادی است که بخاطر مشکلات مالی محدودیت‌های زیادی داشتند و یک فصل با کاهش امتیاز مواجه می‌شدند و یک فصل با حذف از مسابقات بین‌المللی نقره داغ می‌شدند، اما امیدوارم با این اتفاق مشکلات مالی هر ۲ باشگاه حل شود.

*امیدوارم هم باشگاه و هم مالک به خواسته‌هایشان برسند

عبدی در ادامه متذکر شد: خداراشکر شرایط فراهم شده که ۵ درصد از سهام ۲ باشگاه به پیشکسوتان این تیم برسد و از این بابت هم می‌توان گفت که این یک قدردانی از بازیکنانی است که سالیان زیادی در این ۲ تیم زحمت کشیدند. ورزش ایران با این اتفاق تغییر و تحولاتی خواهد داشت و نباید به این سرعت نظر قطعی بدهیم و باید ببینیم که آیا مالکان ۲ باشگاه در آینده نیاز‌های ۲ تیم را مرتفع می‌کنند یا اینکه فقط برای تبلیغ خودشان آمده‌اند. امیدوارم شرایط به طوری رقم بخورد که هم مالک باشگاه و هم خود باشگاه به خواسته‌هایشان برسند.

*تیم امید از لحاظ امکانات و تجهیزات در شرایط خوبی قرار دارد

مربی امید‌های باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم امید پرسپولیس، بیان داشت: خداراشکر همه چیز خوب پیش می‌رود و به تازگی تست گرفتن را آغاز کرده‌ایم و شرایطمان برای جذب بازیکن پیچیده خواهد بود چراکه پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای هر بازیکن افتخار بزرگیست و به سادگی به دست نمی‌آید. خداراشکر محسن خلیلی به خوبی تیم را مدیریت کرده و از لحاظ امکانات و شرایط برگزاری تمرین‌ها در سطح خوبی هستیم و بازیکنان جوان به خوبی آماده می‌شوند. ما تا الان حدود ۸ بازیکن به بزرگسالان پرسپولیس انتقال دادیم از جمله می‌توان به رفیعی که در دروازه پرسپولیس خوش درخشیده اشاره کرد و همچنین سورگی که عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و همچنین ما در تلاش هستیم تا بازیکنان با کیفیت را از لیگ امید‌های تهران جذب کنیم تا به تیممان کمک کنند.

بهادر عبدی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما در تلاش هستیم تا پرچم پرسپولیس را در بالاترین جای فوتبال ایران نگه داریم و به نوبه خودم از بازیکنان با تجربه تیم پرسپولیس تشکر می‌کنم که با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند تا با بهترین نتیجه از زمین مسابقه خارج شوند. من امیدوارم که هواداران محترم باشگاه همچنان از تیم حمایت کنند، زیرا آینده این تیم روشن است و به امید خدا هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر قهرمانی را به دست بیاوریم و دل تمام طرفداران شاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)