اخــراج شیث تصمیم مدیریت باشگاه است

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با وجود همه پيشرفتي كه پيكان در بازي‌هاي گذشته داشته اما بايد قبول كرد پيكان هميشه پيكان است و پرسپوليس هم هميشه پرسپوليس.

 

حسين عبدي در گفت‌وگویی، درباره بازي شنبه (فردا) تيم‌ فوتبال پرسپوليس مقابل پيكان قزوين، گفت: بازي بسيار سختي خواهد بود چرا كه پيكان در هفته‌هاي گذشته نتايج خوبي گرفته و روند روبه رشدي پيدا كرده است؛ ضمن اينكه بازي در قزوين هم برگزار مي‌شود. بي‌شك با شكستي كه برابر سپاهان متحمل شديم، در تمرينات اخير سعي كرديم بازيكنان را به حالت اوليه روحي برگردانيم. در آن مسابقه نتيجه‌اي رقم خورد كه حتي با توجه به نوع بازي ما، بسيار دور از ذهن بود. اما به هر حال اين اتفاق رخ داد.

 

وي ادامه داد:

 

نبود برخي بازيكنان از جمله ملي‌پوشان ما كه به گوانگ‌جو رفته بودند، باعث شد تا يكي دو هفته تمام بازيكنان در تمرينات نباشند. نبود آنها از نظر هماهنگ كردن تيم مشكل‌آفرين شد.

 

پرسپوليس نشان داده اگر بازيكنانش را به طور مداوم در اختيار داشته باشد، خيلي بهتر بازي مي‌كند. ما بايد فاصله حاصل از ناكامي اخير را با نوع تمرينات و كم كردن اشتباهات در زمين، جبران كنيم؛ اين هدف با درست تمرين كردن حاصل مي‌شود. بايد سعي كنيم تا اشتباهات فردي و تيمي بطور مداوم تكرار نشود. در گل‌هايي كه مي‌خوريم، اشتباهات بعضا فردي بازيكنان مشهود است. وقتي ما چهار گل دريافت مي‌كنيم، قطعا همه مشكلات بحث فني نيست و اشتباهات فردي و مسايل داوري هم در آن دخيل مي‌شوند.

 

عبدي درباره بازي با پيكان، افزود: مطمئن هستم بازي خوبي خواهد بود. پيكان براي رهايي از انتهاي جدول تمام تلاش خود را در خانه‌اش براي كسب هر سه امتياز خواهد كرد. آنها نفرات جديدي را هم گرفته‌اند كه نمي‌دانم در اين مسابقه امكان بازي برايشان هست يا خير؛ اما با اين حال در بازي‌هاي اخير با همان نفرات قبلي هم خوب كار كردند. كادر فني جديد اوضاع اين تيم را بهتر كرده است.

 

وي تاكيد كرد: با همه احترامي كه براي پيكان مثل ساير تيم‌هاي ليگ برتري قائل هستم بايد بگويم هرچقدر آنها خوب باشند اما پيكان، پيكان است و پرسپوليس هم پرسپوليس. اين نكته مهمي است كه همواره حريفان ما در ذهن‌شان دارند و بازيكنان ما هم با آن قوت نفس مي‌گيرند.

 

عبدي عملكرد خط دفاع پرسپوليس در بازي‌هاي گذشته را قابل قبول دانست و گفت: خيلي از انتقادها در اين زمينه را قبول ندارم؛ خط دفاع ما در بازي با سپاهان هم خوب كار كرد و فقط بعضا دچار اشتباهاتي مي‌شد كه با تمرين بيشتر قابل حل است. در فوتبال چنين اتفاقاتي طبيعي بوده و براي تمام تيم‌هاي پيش‌بيني ناپذير است.

 

مربي پرسپوليس به سوالي مبني بر نياز پرسپوليس به شيث رضايي و اينكه آيا بهتر نيست براي تقويت خط دفاعي اين تيم، لجبازي‌ها برسر استفاده از او كنار گذاشته شود، پاسخي نداد و گفت: شيث بازيكن خيلي خوبي است اما تصميمي كه در قبال او گرفته شده يك تصميم مديريتي در تيم ماست و اين كاشاني (سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس) است كه بايد به اين سوال پاسخ دهد.

 

وي همچنين به سوالي مبني بر اينكه آيا پرسپوليس از نظر فني واقعا به باقري نياز نداشته و اينكه چرا اين مساله را پيش از فصل پيش‌بيني نكرده بودند هم پاسخي نداد و تنها خاطرنشان كرد: از هر منظري كه به اين سوال پاسخ دهم ممكن است حاشيه‌هايي را بوجود آورد، لذا بهتر است پاسخي به اين سوال نداده و باز هم شما را به كاشاني ارجاع دهم.

 

عبدي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به صحبت‌هاي علي دايي (سرمربي پرسپوليس) در جلسه فني باشگاه پرسپوليس كه گفته است با همين نفرات هم قول قهرماني مي‌دهم، آيا بازيكنان جديدي را در نيم‌فصل جذب نخواهيد كرد، گفت: ما الان بازيكنان خوبي در تيم داريم و بايد مسابقات را با همين نفرات ادامه دهيم. البته ممكن است با در نظر گرفتن ضعف و قوت تيم بازيكناني را در نيم‌فصل جذب كنيم كه هنوز چيزي در اين باره به طور قطعي مشخص نيست. افت و خيز براي همه تيم‌ها وجود دارد و ما سعي مي‌كنيم، جامع‌تر به اوضاع تيم نگاه كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)