پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باخت به تیم نفت تهران یک اتفاق بود، گفت: تیم نفت با خطاهای زیاد دنبال گرفتن سرعت بازی ما بود.

حسین عبدی درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد: از روزی که تیم پرسپولیس را تحویل گرفته‌ایم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. ما با بازیکنان جوان مقابل تیم نفت نمایش خوبی داشتیم و حقمان بود که پیروز شویم ولی روی دو اشتباه محرز بازیکنانمان و ارکان دیگر بازی، دو گل خوردیم.

وی افزود: با تعویض‌هایمان توانستیم وقتی یک گل عقب بودیم، بازی را به تساوی بکشانیم. حتی انگیزه هم داشتیم که گل دوم را بزنیم ولی روی یک شروع مجدد در دقیقه پایانی که به قصد دور کردن توپ صورت گرفت، گل دوم را خوردیم. این اتفاقات در فوتبال به ندرت رخ می‌دهد.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: از این نظر خوشحالیم ک پرسپولیس کم کم به سطحی می‌رسد که بازیکنان جوان می‌توانند جای بازیکنان دیگر را پر کنند و حتی عملکرد خوبی داشته باشند.

عبدی با اشاره به خطاهای زیاد بازیکنان نفت، گفت: خطاهای بازیکنان نفت چند برابر بازیکنان پرسپولیس بود. شاید این یکی از تاکتیک‌های آنها بود تا سرعت ما را بگیرند. این باخت ما به نفت یک اتفاق بود و امیدوارم که از بازی بعد همه چیز روبراه شود.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در شرایط فعلی به باخت نیاز ندارد. ما نیاز داریم که بدشانسی از پرسپولیس دور شود.

مربی پرسپولیس درباره بازی بدون تماشاگر این تیم با ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی، تصریح کرد: ارکان قضایی و انضباطی باشگاه باید این موضوع را پیگیری کنند و روی این موضوع حساسیت داشته باشند. من نمی‌خواهم در اینباره صحبت کنم تا تمرکز فنی‌ام را از دست بدهم.

عبدی در پایان درباره حضور یک بازیکن اروپایی در تمرینات پرسپولیس، گفت: من از این موضوع خبر ندارم ولی دو بازیکن برزیلی به خاطر عدم شرکت در تست فنی، دیپورت شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)