پرسپولیس نیوز : مربی سابق پرسپولیس گفت:بر خلاف خیلی ها فکر می کنم شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر است.

حسین عبدی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس می تواند مثل بازی رفت در دربی پیروز شود، اظهار داشت: چرا نتواند بازی را ببرد؟ این آرزوی قلبی من است که این اتفاق رخ دهد تا پرسپولیس رفت و برگشت پیروز شده باشد، اتفاقی که در چند سال اخیر کمتر رخ داده است. البته همه چیز در روز مسابقه مشخص می شود چون باید دید که کدام تیم از موقعیت های خود بهتر استفاده می کند.

وی افزود: شاید در دور رفت هیچ کس و حتی خودمان هم فکر نمی کردیم که در دربی پیروز شویم چون استقلال خیلی بهتراز ما نتیجه گرفته بود اما 2، 3 استراتژی خوب در زمین پیاده کردیم تا نفرات اصلی استقلال را متوقف کنیم. تا حدودی هم این را در زمین پیاده کردیم. الان هم پرسپولیس می تواند با استفاده از همان جوانان دربی را ببرد.

مربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت 2 تیم در جدول تصریح کرد: من فکر می کنم بازی رفت هم به خاطر جدول حساس نبود، بلکه حساسیت خودش را داشت. برای این 2 تیم لیگ یک طرف و این بازی یک طرف دیگر. حساسیت به حدی است که برای هوادارانی که خارج از ایران هم هستند، مهم است.

عبدی درباره پیش بینی اش از ستاره پرسپولیس در دربی گفت: شاید چون نوک پیکان خط حمله طارمی است، بتواند خطرات بیشتری را ایجاد کند اما عالیشاه، نوروزی، نوری و حتی گابریل می توانند ستاره باشند. البته از نظر من گابریل می تواند تک ستاره این بازی باشد.

وی در رابطه با اولین گل تادئو که انتقادات زیادی برای حضور او وجود داشت، افزود: ما فقط سی دی بازیهای تادئو را دیده بودیم و کار پزشکی بعد از حضور او در ایران کارهایش را انجام دادند. البته از نظر من او اصلا بازیکن سطح بالایی نیست اما کسانی باید پاسخگو باشند که باعث آمدن او به ایران شدند.

مربی سابق پرسپولیس درباره صعود آسیایی این تیم و سهم کادرفنی قبلی خاطرنشان کرد: این صعود نه برای من است و نه باشگاه، بلکه متعلق به هواداران است. البته قطعا کادرفنی قبلی سهم زیادی در این صعود دارد چون 9 امتیازی که برای دوم شدن در این گروه لازم بود را کسب کرد اما سرمربی جدید نتوانست امتیازات لازم را برای سرگروهی به دست آورد. با درایت بیشتر می شد لخویا را در خانه اش متوقف کرد تا سرگروه باشیم.

عبدی در پایان درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ گفت: بر خلاف خیلی ها فکر می کنم شانس سپاهان بیشتر است. خیلی ها کفه ترازو را به سود تراکتور می بینند اما من نفت را تیمی نمی بینم که به راحتی اجازه کار بدهد، پس سپاهان با یک پیروزی می تواند قهرمان می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)