پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر اسم شهدا در جام شهدا شرکت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بازی نکردند.

حسین عبدی در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار داشت: یک بار برای همه صحبت کنیم بهتر از این است که بارها و بارها بخواهیم مسائل را تکرار کنیم. در مورد جلسه هیأت مدیره باید بگویم که در خصوص مسائل کلی هر هفته صحبت می‌کنیم. امیدوارم روزهای خوب را به ارمغان بیاورد. گزارش مالی را طبق هفته‌های گذشته از طرف آقای طاهری اعلام شد.

وی ادامه داد: بحث حضور در جام شهدا را مطرح کردیم و به خاطر اسم شهدا در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بازی نکردند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که بعد از بازی با ذوب‌آهن رخ داده تصریح کرد: کاملا حق باشگاه و طرفداران می‌دانم که حق را طلب کنند اما از مجاری درست آن باید صورت بگیرد. باید از مجاری قانونی اقدام کنیم. هم مردم و هم مدیریت از این عکس‌العمل‌های منطقی و درست استقبال می‌کنند و برای احقاق حق اقدامات لازم را انجام دادند. ما نمی خواستیم این موضوع مسئله ای برای سایر تیم ها شود که به این سمت بیایند بلکه حق پرسپولیس بوده که با توجه به مجاری قانونی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: وقتی اشتباهات داوری زیاد می شود باید کمیته داوران حساسیت بیشتری داشته باشد که همه تیم ها در یک رده قرار بگیرند و خیلی متضرر نشوند.

عبدی در خصوص اینکه طاهری گفته از لیگ کنار بکشیم گفت: بعید می دانم که در این مورد صحبت شده باشد.

وی در خصوص حضور فرهاد کاظمی و مذاکره با او گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم و هم اکنون چنین مسئله ای را می شنوم.

عبدی در مورد آخرین وضعیت اسپانسر پرسپولیس گفت: شرکت‌هایی پا پیش می‌گذارند و باید حالت برد برد بین باشگاه و اسپانسر وجود داشته باشد. در این مورد تعلل صورت می‌گیرد و تا موقعی که قرارداد امضا نشود نمی توان در مورد آن صحبت کرد همان طور که پیش از این تا گام‌های نهایی را هم پیش رفته بودیم. نباید قراردادی امضا کنیم که حالت پویا را نداشته باشد و تعهدات لازم صورت نگیرد. با چشمانی باز باید این تصمیم را بگیریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دخالت وزارت ورزش گفت: همه این موارد در هیأت مدیره مطرح می شود و پس از دریافت مجوز اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی در خصوص انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: مطمئنا مدیرعامل را هیأت مدیره انتخاب می‌کند و تایید را مجمع که وزارت است انجام خواهد داد. همه در جایگاهی که هستند تصمیم گیری خواهند کرد و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

عبدی در مورد حضور بشار رسن گفت: هنوز چیزی به دست هیأت مدیره نرسیده است و باید مسائل فنی حل شود.

وی افزود: وقتی بحث حمایت پیش می‌آید باید همه خانواده بزرگ پرسپولیس این کار را انجام دهند. اگر از این برهه رد شویم مطمئنا می توانیم امتیازات بهتری را کسب کنیم. باید آینده بهتری را بازی‌های خوب برای پرسپولیس به وجود آوریم.

عبدی یادآور شد: شرایط برای همه سنگین است برای افرادی مثل من که عمرشان را در پرسپولیس گذارنده‌اند به مراتب سخت تر است. عابدزاده که به باشگاه آمده بود می گفت هواداران خیلی سختی می کشند. شرایط سختی را داریم اما امیدوارم این مرحله را رد کنیم. هواداران به ورزشگاه می آیند و از آنها تشکر می‌کنم هرچند که تیمشان نتوانسته نتیجه بگیرد اما امید دارند که در آینده بهتر شود. باید دست این تماشاگران را بوسید و احترام بیشتری گذاشت.

وی افزود: شاید ابتدای یک دوی 100 یک نفر عقب بماند اما در انتهای مسابقه باید دید چه کسی از خط پایان  می گذرد. با نوع بازی‌هایی که انجام می دهیم امیدواریم در انتها داستان خوبی را به سرانجام برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)