پرسپولیس نیوز: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: من از سفر اسماعیل به تهران خبر ندارم و با توجه به غیبت طاهری فکر هم نمی کنم چنین اتفاقی در یکی، 2 روز آینده رخ دهد.
 
حسین عبدی در رابطه با سفر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به مالزی اظهار داشت: طاهری برای چند جلسه که برای برخی مدیران تدارک دیده شده بود، به مالزی سفر کرده است. البته در این چند روز قرار نیست اتفاق خاصی هم رخ دهد و او نیز شنبه هفته آینده بازمی گردد. به هر حال سعی می کنیم در غیاب طاهری کارهای باشگاه روی زمین نماند و بتوانیم امورات را پیگیری کنیم.
 
وی درباره اینکه گفته می شود ضرغام اسماعیل قرار است فردا به تهران بیاید، عنوان کرد: باور کنید آنقدر درباره این بازیکن صحبت کردم، خسته شدم. قطعا هر اتفاقی رخ دهد، از طریق باشگاه آن را به اطلاع رسانه ها و هواداران می رسانیم. من تصمیم گرفتم برای کنار زدن این بحث های رسانه ای و حاشیه ای هر چیزی که قطعی شد، سپس درباره آن صحبت کنم.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین بیان داشت: من از سفر اسماعیل به تهران خبر ندارم و با توجه به غیبت طاهری فکر هم نمی کنم چنین اتفاقی در یکی، 2 روز آینده رخ دهد. با این حال هر زمان که مذاکره جدی و رسمی انجام شد، قطعا درباره آن صحبت می کنیم. 
 
عبدی در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل گنچلربیرلیی خاطرنشان کرد: من این بازی را ندیدم اما نتیجه تساوی با تیمی که در سوپر لیگ ترکیه بازی می کند، قطعا نتیجه بدی نیست. بازیکنان در دوره بدنسازی هستند و نباید خیلی از آنها توقع داشت. به هر حال امیدوارم که هر روز شرایط بهتر شود. البته 2 بازیکن امروز به ترکیه رفتند و فکر می کنم تا زمان بازگشت پرسپولیس کامل شده باشد. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)