يك شنيه 25 اسفند:(23:27)

مرجع خبري پرسپوليس: کاپیتان پیشین پرسپولیس تاکید کرد سهام این باشگاه به شرطی واگذار شود که بخش خصوصی وضعیت باشگاه را به خوبی تغییر دهد.

حسین عبدی در مورد خبر انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: چنین انتقالی به سود باشگاه پرسپولیس است اما یک شرط اساسی دارد که باید بخش خصوص شرایط باشگاه را به وضعیتی بسیار بهتر از شرایط امروز تغییر دهد ولی اگر با این انتقال روند فعلی باشگاه حفظ و یا سیر نزولی داشته باشد، منطقی نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انتقال به بخش خصوصی در شرایطی سودمند خواهد بود که دست بخش یا فرد خریدار را برای درآمدزایی باز بگذارند و امکانات لازم در این خصوص برای آنها فراهم شود. در صورتیکه باشگاه برای سرمایه گذار درآمدزایی نداشته باشد، انگیزه‌های موجود برای تداوم چنین حرکتی از بین می رود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در شرایطی که سهام باشگاه پرسپولیس در بورس به فروش نمی رود می توان از طریق مزایده سهام این باشگاه را به شکلی بهتر واگذار کرد تا ناراحتی و حاشیه‌های دیگری برای پرسپولیس و طرفدارانش ایجاد نشود.

عبدی با بیان این مثال که باشگاه وولورهمپتون سال گذشته به قیمت بسیار اندک به فروش رفت اما مقرر شد خریدار باید سالیانه بیش از چندین میلیون پوند برای موفقیت این باشگاه خرج کند، افزود: برای باشگاه پرسپولیس هم باید چنین اقدامی شود. نباید هدف فقط خرید سهام باشگاه باشد و باید هم برای خریدار پیش شرط بگذارند و هم شرایط درآمدزایی را برای وی ایجاد کنند و از خریدار بخواهند حداقل سالی 20 میلیارد تومان برای موفقیت این باشگاه هزینه کند.

وی همچنین اضافه کرد: برای واگذاری سهام نباید حق دو بخش پیشکسوتان و هواداران فراموش شود، افرادی مانند من و بسیاری از دوستان دیگر جوانی خود را برای این باشگاه گذاشته ایم، بدون اینکه مبلغی چشم‌گیر دریافت کنیم. درست است که پرسپولیس هم برای ما همه کار کرده و ما مدیون آن هستیم اما در این باشگاه نباید سرمایه عظیم هواداران و پیشکسوتان فراموش شود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: باید در این باشگاه سازماندهی خاصی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شود و آنها را در امور اجرایی بیشتر دخیل کنند و از تجربه همه آنها برای موفقیت‌های آینده استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)