مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: از اين پس بايد در تمامي ديدارهاي خود موفق باشيم زيرا نمي‌خواهيم ديگر فرصتي را از دست بدهيم.

حسين عبدي در خصوص ديدار مقابل سايپا خاطرنشان ساخت: ما براي اين ديدار انگيزه بالايي داريم زيرا ديگر مي خواهيم هيچ فرصتي را از دست ندهيم و پيروز ديدارهاي آينده خود باشيم.

وي افزود: ديدار پرسپوليس و سايپا هميشه حساس و جذاب بوده است و اميدوارم اين بار نيز بازي زيبايي را از دو تيم ببينيم.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در حال حاضر بازيكنان تمرينات بسيار خوب و منظمي را براي اين ديدار پشت سر مي‌گذارند و به غير از صغيري و خليلي كه قبل از ديدار با ملوان با مصدوميت مواجه شده بودند، تمام بازيكنان در شرايط خوبي هستند.

وي در خصوص وضعيت خليلي و منصوري تصريح كرد:

 وضعيت خليلي براي حضور در ديدار با سايپا مشخص نيست اما منصوري آماده است و مي‌تواند با نظر سرمربي تيم در تركيب حضور پيدا كند.

عبدي با انتقاد از بعضي رسانه اظهار كرد: متاسفانه بعضي از خبرنگاران برداشت‌هاي خود را مي‌نويسند و اين كار از لحاظ حرفه‌اي صحيح نيست.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص احتمال جدايي تعدادي از بازيكنان اين تيم در نيم فصل گفت: هيچ تيمي با بازيكني قرارداد نمي‌بندد كه او را در نيم فصل از دست بدهد و طبق قوانين ما مي‌توانيم يك تغيير داشته باشيم كه به طور حتم در صورت نياز اين تغيير با نظر سرمربي تيم انجام مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)