پرسپولیس نیوز : مربی پرسپولیس گفت: سرمربی اگر از حمایت مدیریت باشگاه برخوردار نباشد نمی‌تواتند تصمیمات خود را عملی کند.

حسین عبدی در خصوص تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: نوع بازی ما مقابل راه‌آهن بد نبود اما با توجه به شرایطی که وجود داشت تیم را ارنج کردیم. چند بازیکن در این مسابقه از روز‌های خوب خود فاصله داشتند و انتظارات را بر‌آورده نکردند.

وی ادامه داد: گل‌هایی که در این بازی دریافت کردیم واقعا «مسخره» و روی اشتباهات بچه‌گانه بود. در حقیقت در این فصل خیلی کم پیش آمده که گل‌های تاکتیکی و منطقی از حریفان دریافت کنیم و بیشتر گل‌های دریافتی ما روی اشتباهات بچه‌گانه شماری ار بازیکنان بوده است. در همین بازی با راه‌آهن دیدید که دیوار دفاعی ما در مقابل یک توپ ساده چه اشتباه عجیبی مرتکب شد و در صحنه گل دوم هم دو بازیکن بی‌دلیل قصد داشتند به هم پاس دهند که باعث به وجود آمدن آن اشتباه شد.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: آنچه مشخص بود بازیکنان ما بعد از گل‌های دریافتی نهایت تلاش خود را برای زدن گل تساوی و بعد از آن گل برتری انجام دادند اما اشتباهات تمامی نداشت و در یکی دو صحنه هم می‌رفت گل‌های دیگری برای حریف در پی داشته باشد. واقعا برای خود ما هم عجیب است بازیکنانی در این سطح مرتکب چنین اشتباهاتی می‌شوند و این اتفاقات آدم را به فکر فرو می‌برد. مشخص است که فشار زیادی روی تیم وجود دارد که منجر به این اشتباهات می‌شود.

عبدی در پاسخ به این سوال که چه مسئله‌ای باعث شد از دقیقه 75 به بعد او به جای درخشان به لب خط بیاید، یادآور شد: وقتی گل دوم را دریافت کردیم درخشان تصمیم گرفت روی نیمکت بنشیند و من احساس کردم در آن دقایق بازیکنان نیاز به حمایت و راهنمایی دارند تا به بازی برگشته و بار دیگر برای جبران گل تلاش کنند. فکر کنم این کارم جواب داد و حداقل توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. خیلی مهم بود که اولین بازی ما در سال جدید با باخت همراه نباشد، هر چند این تساوی فرق چندانی با باخت نداشت و ما باید بازی را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس اگر در هر بازی خودشان باشند و مانند تمرینات ظاهر شوند به راحتی می‌توانیم هر حریفی را از پیش‌رو برداریم اما خیلی از مشکلات این فصل در تیم وجود داشت و دارد که باعث شده فشار زیادی روی تمام مجموعه باشد. تغییرات پی در پی مدیریت باشگاه، مشکلات مالی، درست تقسیم نشدن پول‌ها بین اعضای تیم، رفتار‌های غیر حرفه‌ای بعضی از بازیکنان و … هر کدام از این عوامل شاید در هر تیمی سالی یک‌بار اتفاق بیفتد اما در تیم ما بارها اتفاق افتاده و ضربات جبران ناپذیری به تیم وارد کرده است.

مربی پرسپولیس با اشاره به قهر مکانی و ترک اردو توسط او قبل از بازی پرسپولیس و راه‌آهن و اینکه این اتفاق چند روز بعد از اخراج صادقیان و بازگشت دوباره او به تمرینات رخ داد، گفت: ما همه تلاش خود را می‌کنیم که تیم با تمرکز بالا و کمترین استرس برای بازی آماده باشد اما به یک‌باره یک بازیکن با رفتار اشتباه خود تیم را به هم ریخته و استرس زیادی را به تیم وارد می‌کند. من مسئول پاسخگویی درباره اینکه یک بازیکن بعد از تمرین وسایل خود را جمع و قهر می‌کند و بعد از 3 روز مجدد در تمرینات دیده می‌شود نیستم چرا که تیم مدیرعامل و سرمربی دارد و آنها مسئول این اتفاق هستند. سرمربی برای اتخاذ هر تصمیمی به حمایت مدیریت باشگاه نیاز دارد و اگر این مسئله وجود نداشته باشد سرمربی نمی‌تواند هر تصمیمی را عملی کند.

عبدی عنوان کرد: به نظر من بعضی از اتفاقات باید قبل از رخ دادن پیشگیری شود. چه بسا اگر 4 ماه پیش تصمیمات بهتری در مورد بعضی بازیکنان گرفته می‌شد این شرایط بوجود نمی‌آمد. صحبت من این است که بعضی اوقات ما باید به این موضوع فکر کنیم که آیا این آخرین سال حضور ما در فوتبال است؟ فرق نمی‌کند بازیکن یا مربی و یا حتی مدیرعامل باشیم بلکه باید نگاهی به عملکرد خود بیندازیم و ببینیم چگونه عمل کرده‌ایم و با این عملکرد آیا دوباره به ما فرصت کار داده خواهد شد یا نه.

وی افزود: کاری که مکانی انجام داد بیشتر از اینکه به ضرر تیم باشد به ضرر خود این بازیکن بود. بازیکنی در این سطح اگر نتواند بر اعصاب خودش کنترل داشته باشد و با کارش چند ساعت قبل از بازی استرس وحشتناکی را در تیم ایجاد کند، مطمئنا در آینده کمتر تیمی حاضر خواهد شد به او اعتماد کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا عدم پرداخت پول به بازیکنان و کادرفنی با تیم ضربه زده است یا نه به تسنیم گفت: تیم ما فشار زیادی را در آخرین ماه سال گذشته تحمل کرد و نتیجه آن فشردگی بازی‌ها را حالا می‌بینیم. مصدومیت چند بازیکن مهم تیم و محرومیت و بیماری تعدادی دیگر از نفرات همه به خاطر فشردگی بازی‌ها و سفر‌های خسته کننده تیم بود.

مربی پرسپولیس اظهار داشت: بعد از پشت‌سر گذاشتن این دوران همه انتظار داشتند باشگاه قبل از آغاز تعطیلات پرداختی داشته باشد تا حداقل با فکر راحت در کنار خانواده باشند که این اتفاق رخ نداد و این مسئله از لحاظ روحی و روانی ضربه زیادی به تیم وارد کرد. بعضی دوستان از بیرون خیلی راخت در مورد مسائل فنی تیم صحبت می‌کنند و اتفاقا حرف‌های منطقی می‌زنند اما در داخل تیم نیستند که ببینند ما با چه مشکلاتی مواجه هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)